Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 23:29 - Островът в Пазарджик - познат, но винаги различен
Автор: diso Категория: Регионални   
Прочетен: 19545 Коментари: 28 Гласове:
23

Последна промяна: 08.02.2011 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За парк Острова в Пазарджик съм поствал неведнъж. Даже не знам колко точно пъти. А колко снимки имам непубликувани!
Обичам да ходя там.
А както се вижда, не само аз.
Защото всеки път е различен и с нещо ме изненадва или забавлява.
През този уикенд просто снимах - без цел и идея. Само за удоволствие.


image


image


image

image

image

image


image

image

image


image

image

image



image



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

"Знаеш ли колко яко ще се получи, ако се снимаме там!"
Обърнах  се и видях вече познати лица. Предложих им и аз да ги снимам.
Съгласиха се.
После ги поканих да им покажа резултата.
"Няма нужда. Нали от утре ще можем да ги видим във Фейсбук!" - подметна със смях единият.
image

След героите се появиха и героини...
image

А след тях... пак веселата компания.
image

image

image

Това вече не е от парка.
image



Гласувай:
23



1. tit - Ама и истински петли си имате?:))
08.02.2011 00:06
А тоя "изрязан" камък наистина е оригинално място за портрети!!:))
Хубави снимки, Дисо!
/може ли да си копна някой пейзаж за някоя импресия?:)/
цитирай
2. bizcocho - На сърничката рогцата какви са м...
08.02.2011 05:02
На сърничката рогцата какви са мъхести! Мнооого си я харесах :))
цитирай
3. diso - А тоя "изрязан" камък ...
08.02.2011 06:59
tit написа:
А тоя "изрязан" камък наистина е оригинално място за портрети!!:))
Хубави снимки, Дисо!
/може ли да си копна някой пейзаж за някоя импресия?:)/

Може, може... :)
Тези разкривени дървета, както и веченозелените все ме "канят" да ги снимам :))
цитирай
4. diso - На сърничката рогцата какви са м...
08.02.2011 07:01
bizcocho написа:
На сърничката рогцата какви са мъхести! Мнооого си я харесах :))

Едни такива чуканчета - като на жираф :))
цитирай
5. martiniki - много настроение носят снимките
08.02.2011 08:30
и ние си имахме приказна неделя, но виж остров на свободата си нямаме, зоопарка е горе, на Аязмото
не обичам много да ги посещавам
мислех си за парадокса - остров на свободата и затворени животни и една песничка ме посети
http://vbox7.com/play:e864edbe

а си мисля, че тази година и "За зайците" е актуална, освен "Островът на неудачниците"
цитирай
6. mmmmmmmmm - Прекрасно място
08.02.2011 10:50
за разходка,за почивка, за снимки,за среща с приятли.
Веднъж попаднах там и останах много впечатлена.Беше лято и маше много цветя:)))
Приятен ден, diso !:)))
цитирай
7. kosara2008 - :) с теб "подръка" ми беше приятно и харесах този град, а
08.02.2011 11:28
никога не бях стъпвала в Пазарджик ,макар да познавам прекрасни творци от там/Иван Есенски!!!/...

Грасът - съхранил се е идилистичният дух през годините на комерсиализация и това е толкова мило,

здравей.че, Дисо - тенкс за разходката:)))
цитирай
8. diso - и ние си имахме приказна неделя, но ...
08.02.2011 12:50
martiniki написа:
и ние си имахме приказна неделя, но виж остров на свободата си нямаме, зоопарка е горе, на Аязмото
не обичам много да ги посещавам
мислех си за парадокса - остров на свободата и затворени животни и една песничка ме посети
http://vbox7.com/play:e864edbe

а си мисля, че тази година и "За зайците" е актуална, освен "Островът на неудачниците"

Островът е наречен така още в началото на 20-ти век, когато е откупен от Общината за парк. Така че, името му не е отскорошна приумица.
Животните са сравнително добре гледани и някои се размножават доста успешно. Мисля си, че за някои това е шанс да оцелеят, например елените, сърните, муфлоните... С темповете, с които ги избиват на свобода, може скоро да останат само в частните развъдници и в зоопарковете.
По-странно ми е да гледам в клетките животни, които съм свикнал да виждам в дворовете на хората = кози, кокошки, зайци, патици... А много от децата са ги виждали наживо само в клетка.
Там има не само затворени животни:
http://diso.blog.bg/regionalni/2010/06/07/kysche-priroda-sred-grada.557994
цитирай
9. diso - за разходка, за почивка, за снимки, ...
08.02.2011 12:53
mmmmmmmmm написа:
за разходка,за почивка, за снимки,за среща с приятли.
Веднъж попаднах там и останах много впечатлена.Беше лято и маше много цветя:)))
Приятен ден, diso !:)))

Сега е доста голо и пожълтяло, но това не пречи на хората да се забавляват :))
На една от снимките се вижда и пример за интеграцията на едно от малцинствата, за което някои твърдят, че не се поддава на интегриране. Явно е възможно - ако се направи по точния начин :))
цитирай
10. diso - никога не бях стъпвала в Пазарджик, ...
08.02.2011 12:55
kosara2008 написа:
никога не бях стъпвала в Пазарджик ,макар да познавам прекрасни творци от там/Иван Есенски!!!/...

Грасът - съхранил се е идилистичният дух през годините на комерсиализация и това е толкова мило,

здравей.че, Дисо - тенкс за разходката:)))

Мисля, че идеализмът и комерсиализацията не са несъвместими. Просто трябва да се намери точният баланс.
цитирай
11. magnoliya - Добре е,
08.02.2011 14:17
че удоволствието да снимаш доставя удоволствие на много от нас да гледаме интересни снимки. Приятно ми беше, поздравления!
цитирай
12. razkazvachka - Ийй, колко народ има из тоя Пазарджик:))))
08.02.2011 15:46
Хубаво си снимал, но особено ме впечатли 4та снимка от горе надолу - огнена хала с криле от сив облак:)))
цитирай
13. monaliza121 - Пъстрата патица е много красива. ...
08.02.2011 18:46
Пъстрата патица е много красива. Има я и в нашия зоопарк. Мисля, че се казва ангъч.
Привет! Чудесни слънчеви снимки!
цитирай
14. diso - Радвам се, че ти е харесало
08.02.2011 19:41
magnoliya написа:
че удоволствието да снимаш доставя удоволствие на много от нас да гледаме интересни снимки. Приятно ми беше, поздравления!

За мен удоволствието е истинско, когато е споделено.
цитирай
15. diso - Облаците са невероятни
08.02.2011 19:43
razkazvachka написа:
Хубаво си снимал, но особено ме впечатли 4та снимка от горе надолу - огнена хала с криле от сив облак:)))

Умирам си да ги снимам - особено обагрени от изгрева или от залеза. После откривам невероятни фигури:))
цитирай
16. diso - Пъстрата патица е много красива. ...
08.02.2011 19:44
monaliza121 написа:
Пъстрата патица е много красива. Има я и в нашия зоопарк. Мисля, че се казва ангъч.
Привет! Чудесни слънчеви снимки!

Това е китайска дървесна патица - мандаринка. Имам и още по-детайлни снимки - невероятна красота! Ангъчът е друг вид и е застрашен.
цитирай
17. nicodima - И плажуващи по джапанки си имате : ))...
08.02.2011 22:37
Хареса ми една снимка, в която хората си говорят по двойки... Личи си удоволствието от хубавото време и разговора с приятели...
Поздрави за хубавите снимки!
цитирай
18. diso - Хареса ми една снимка, в която хо...
08.02.2011 22:44
nicodima написа:
Хареса ми една снимка, в която хората си говорят по двойки... Личи си удоволствието от хубавото време и разговора с приятели...
Поздрави за хубавите снимки!

И на мен ми е от любимите:)) Също и младежите, които се снимаха по и около скулптурите. На друга пък случайно съм хванал целуваща се двойка... Изобщо, важното е да има настроение у хората:))
цитирай
19. yuliya2006 - ДИ, ДЕТСТВОТО МИ Е МИНАЛО ТАМ. . А ...
09.02.2011 07:44
ДИ, ДЕТСТВОТО МИ Е МИНАЛО ТАМ..А СЕГА Е ОЩЕ ПО ХУБАВ И ВСИЧКО ИМА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. martiniki - да, разглеждала съм и пак ще видя
09.02.2011 08:08
diso написа:
martiniki написа:
и ние си имахме приказна неделя, но виж остров на свободата си нямаме, зоопарка е горе, на Аязмото
не обичам много да ги посещавам
мислех си за парадокса - остров на свободата и затворени животни и една песничка ме посети
http://vbox7.com/play:e864edbe

а си мисля, че тази година и "За зайците" е актуална, освен "Островът на неудачниците"

Островът е наречен така още в началото на 20-ти век, когато е откупен от Общината за парк. Така че, името му не е отскорошна приумица.
Животните са сравнително добре гледани и някои се размножават доста успешно. Мисля си, че за някои това е шанс да оцелеят, например елените, сърните, муфлоните... С темповете, с които ги избиват на свобода, може скоро да останат само в частните развъдници и в зоопарковете.
По-странно ми е да гледам в клетките животни, които съм свикнал да виждам в дворовете на хората = кози, кокошки, зайци, патици... А много от децата са ги виждали наживо само в клетка.
Там има не само затворени животни:
http://diso.blog.bg/regionalni/2010/06/07/kysche-priroda-sred-grada.557994


о, сигурно е така, споделила съм лично отношение към зоопарковете, не че смятам тези животни за неудачници, може да са и късметлии)
цитирай
21. diso - ДИ, ДЕТСТВОТО МИ Е МИНАЛО ТАМ. . А ...
09.02.2011 08:21
yuliya2006 написа:
ДИ, ДЕТСТВОТО МИ Е МИНАЛО ТАМ..А СЕГА Е ОЩЕ ПО ХУБАВ И ВСИЧКО ИМА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Надявам се да става още по-хубав, Джу! И целият град да стане чист и подреден като Острова.
цитирай
22. diso - martiniki, хубаво е да можем да виждаме животните сред природата
09.02.2011 08:23
И на мен ми се иска това. Дано това да стане по-скоро!
А "Песен за зайците" си я обичам много:))
цитирай
23. natali60 - ех, че е хубаво
09.02.2011 08:58
при вас! :)
цитирай
24. diso - ех, че е хубаво при вас! :). . . или ...
09.02.2011 19:49
natali60 написа:
ех, че е хубаво при вас! :)

... или поне на Острова :))
цитирай
25. zvezdichka - Много сладки
09.02.2011 22:44
са гъщатите бели кокошчици, едни такива пухкави - само за гушкане :).
А защо го наричат Остров - заградено ли е от вода?
цитирай
26. diso - Като четки за прах са :))
09.02.2011 22:53
Защо го наричат така можеш да прочетеш, ако последваш линка в началото:)
цитирай
27. анонимен - sypere
07.03.2011 17:01
mnogo mi xaresa i as 6te otida slet kato se pribera ot ispaniq mnogoe xybavo straxotno mestenze za odix
цитирай
28. diso - mnogo mi xaresa i as 6te otida slet ...
09.03.2011 23:29
анонимен написа:
mnogo mi xaresa i as 6te otida slet kato se pribera ot ispaniq mnogoe xybavo straxotno mestenze za odix

Само за почивка :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3309674
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930