Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 13:30 - Зимна приказка безснежна
Автор: diso Категория: Регионални   
Прочетен: 13309 Коментари: 34 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ситен есенен дъждец, вместо сняг, се носи из въздуха и прониква навсякъде. Земята е мокра, дърветата са влажни, въздухът тежи и създава някакво особено усещане. Земята е гола, дърветата - също.
Няма листа, няма и сняг. Само мъгла от ситния ръмеж.
Въпреки това, има нещо приказно във всичко наоколо. От дете свързвам мъглата с приказките и затова ми е приятно да се разхождам.


image


image

image
Мекото време кара зеленината да се показва все по-изобилна.

image

image
За щастие, оставили са и част от листата - слънчев спомен за златото на есента.

image
От мъглата изниква новото заграждение на сърните - по-просторно е от преди.

image
Малкото на камерунските кози вече ги настига на големина, Удоволствие е да го гледам как расте.

image
Врабчетата пируват във волиерите на птиците. Тези явно са късметлии - храната се намира лесно и е много.

image

image
Сръндакът и фазаните явно не се радват на влагата.

image

image
Капките се стичат там, където не могат да проникнат. Зайчетата също се опитват да се скрият от дъждеца,

image

image
... които не притеснява водоплаващите.
Малките грозновати патета са се превърнали в кафеникави египетски гъски, а немите патици са прекрасни в зимната си премяна.
Някога баба ми ги беше завъдила. За разлика от другите домашни патици, те летят по-добре, мътят сами яйцата си и са добри майки, а мъжките им стават доста едри. Яйцата им зеленеят и патетата им се развиват в яйцата за цели 5 седмици.

image

image
Гинкото изглежда така без листа. Прилича на ела, на която са опадали бодлите. Все пак, е преходно между иглолистните и широколистните.

image

image

image

image
Зеленината присъства тук-там...

image
... но това тук изглежда малко зловещо - достойно за разказ на Едгар-Алън По.
Познатите ни дървета сега са черни и голи.

image

image
Червените плодове и тревата под храстите ме вадят от мрачната приказка и ме потапет в друга - слънчева. А двете врабчета съвсем я оживяват.

image
Плодчетата са целите в роса, но това не пречи на някакво бръмбарче да ги обхожда.

image

image
Тази композиция от регистрационни табели привлече вниманието ми.

image
Някога децата са се радвали на зимната пързалка по Марица, а сега...

image

image
Сякаш дървото от едната снимка преминава в следващата. Това не е монтаж, нито е нарочно търсен ефект, а една от онези случайности, които толкова обичам...

image

image

image
Опааа, този писан май дебне нещо под колата.
Какво ли?


image

image
Как какво - мацка!

В този момент чувам зад гърба си: "Ей, мъжки, какво снимаш колите? Да не си от някой весник?" - звучи като любопитство, не е никак заплашително.
Обръщам се и виждам позната компания. Всъщност никого не познавам лично, но те често са там. Самодейно са си напревили кът за разпивка и приказки.
Обяснявам, че снимам, за да публикувам нещата в интернет, а същият - най-младия от тях настоява да ги снимам и да ги публикувам.


image
Е, обещах му... и снимах.
Масата е отрупана с кой-каквото донесъл.


image
Я, вижте кой е тук - същият мачо, който толкова усурдно бягаше от апарата ми, сега гальовно позира.
Обясняват ми, че Писо е техният любимец и затова е в толкова добра форма.

Тръгвам си развеселен.
"Да ни публикуваш, ей! И пиши: заведението "Тора-Бора" - така сме го нарекли!" - чувам зад гърба си..
.



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Diso ! Радвам се, че си ту...
12.01.2010 13:50
Здравей Diso ! Радвам се, че си тук!
Снимките са много красиви, фантастични са..
И както винаги си уловил.... МИГЪТ!
Благодаря ти за споделените мигове!
цитирай
2. анонимен - В ситен дъждец
12.01.2010 13:53
седя си аз в къщи
а ти неуморно щеташ из града
за да ни го покажеш после в цялата му сива красота .
цитирай
3. tit - Наздраве за "Тора - Бора"!!!
12.01.2010 13:55
Забавен зоопарк си имате сред красотите!:)
Поздрав!:)
цитирай
4. lagrima - Разходката отново беше чудесна! ...
12.01.2010 14:43
Разходката отново беше чудесна! тайнственна е мъглата и носи красота,някаква в себе си!
Живи и здрави на компанията в "Тора-Бора!"
цитирай
5. nicodima - Ей, Дисо, надобряваш!
12.01.2010 16:12
Много ти се радвам! И без това имаш усет към цветовете и ситуацията, като се прибавят и хубави снимки - браво!
цитирай
6. diso - miaa, аз също се радвам, че съм тук:)) ... с всички вас.
12.01.2010 18:06
miaa написа:
Здравей Diso ! Радвам се, че си тук!
Снимките са много красиви, фантастични са..
И както винаги си уловил.... МИГЪТ!
Благодаря ти за споделените мигове!

цитирай
7. diso - Дари, поразшетай се и ти:))
12.01.2010 18:08
darling написа:
седя си аз в къщи
а ти неуморно щеташ из града
за да ни го покажеш после в цялата му сива красота .

Като гледам, и ти не пропускаш да ни показваш красотите на Бургас.
цитирай
8. diso - tit, наздраве! Малко е поопразнен зоопаркът, но дано се оправят нещата до пролетта!
12.01.2010 18:09
tit написа:
Забавен зоопарк си имате сред красотите!:)
Поздрав!:)

цитирай
9. diso - В мъглата има нещо мистично...
12.01.2010 18:10
lagrima написа:
Разходката отново беше чудесна! тайнственна е мъглата и носи красота,някаква в себе си!
Живи и здрави на компанията в "Тора-Бора!"

А компанията си е весела по всяко време. Да им завиди човек:))
цитирай
10. diso - nicodima, благодаря ти!
12.01.2010 18:12
nicodima написа:
Много ти се радвам! И без това имаш усет към цветовете и ситуацията, като се прибавят и хубави снимки - браво!

Надявам се да не загубя желанието да търся красотите:))
цитирай
11. tili - Зарадва ми сърцето ;-)))
12.01.2010 18:25
"За щастие, оставили са и част от листата - слънчев спомен за златото на есента."
цитирай
12. elinora - diso,
12.01.2010 18:56
къде се загуби, градски?))) Вече се притеснявах за теб, ти този роожден ден го караш цяла седмица вече!)))
цитирай
13. xfire - Чудесни снимки, мога да кажа &qu...
12.01.2010 18:59
Чудесни снимки, мога да кажа "И аз бях там" :))
цитирай
14. martiniki - даа
12.01.2010 20:20
хубав снимков репортаж от тази попресторена зима
цитирай
15. miralyub - хаха, това с "какво снимаш...
12.01.2010 21:07
хаха, това с "какво снимаш?" съм го изпитала на гърба си.
веднъж трябваше да правя едни урбан снимки на сгради за едно студентче по архитетктура и докат оскитосвах и търсех подходящ ъгъл, от една добре уредена къща чак излязоха да огледат тая какво се щура покрай колата иоградата им:))).
доста конфузно беше да обяснявам за какво съм там...
цитирай
16. diso - tili, радвам се за това))
12.01.2010 21:40
tili написа:
"За щастие, оставили са и част от листата - слънчев спомен за златото на есента."

цитирай
17. diso - Ели, почивах си от празнуването ;))
12.01.2010 21:40
elinora написа:
къде се загуби, градски?))) Вече се притеснявах за теб, ти този роожден ден го караш цяла седмица вече!)))

цитирай
18. diso - :))
12.01.2010 21:42
xfire написа:
Чудесни снимки, мога да кажа "И аз бях там" :))

За ме е удоволствие, когато имам настроение за снимане.
цитирай
19. diso - martiniki, а твоите са страхотни!
12.01.2010 21:43
martiniki написа:
хубав снимков репортаж от тази попресторена зима

цитирай
20. diso - Мира и това го има понякога:))
12.01.2010 21:45
Все пак, опитвам се да не притеснявам хората.
цитирай
21. yuliya2006 - ЕЙ СЛЪНЦЕ, ДА НЕ СЕ ВЛЮБИ И ДА ТЕ ОТ...
12.01.2010 22:08
ЕЙ СЛЪНЦЕ, ДА НЕ СЕ ВЛЮБИ И ДА ТЕ ОТВЛЯКОХА...И ТАКИВА НЕЩА СТАВАТ ТУК
ИМА И ЛЮБОВ..ИМА И ЗАПЛАХИ..ИМА И КАКВО ЛИ НЕ...
НО ЛИПСВАШЕ И АЗ ВСЕКИ ДЕН ВСЕ ПОГЛЕЖДАХ, ВСЕ ЧАКАХ ..ДА СИ СЕ ВЪРНЕШ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. hel - Хубави снимки! Браво на Тора-...
12.01.2010 22:35
Хубави снимки!
Браво на Тора-боравците!
И аз снимах в зоопарка, но като си тръгнахме бях разстроена и най-после разбрх, че не обичам зоологическите градини, защото ги свързвам със затвор. А бе, знам, че животните са си щастливи така (те друго и не знаят), ама на... криво ми е. И не направих "репортаж". :)))
цитирай
23. diso - Джу, бях ви дал малко почивка от себе си:)))
13.01.2010 00:21
Важното е, че се върнах и ми е приятно с вас:)
цитирай
24. diso - hel,
13.01.2010 00:25
като гледам пауните, все се сещам за снимки от Охрид, където се виждат да се разхождат свободно.
А какво ли би станало у нас, ако ги пуснат?
цитирай
25. irka66 - Благодаря за чудесната разходка :))))))))))))))))))))))))))))
13.01.2010 08:46
Красота!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хубав ден!!
цитирай
26. mariani - Хубава
13.01.2010 10:09
мъгливо-златна приказка си нарисувал :)
Поздрави!
цитирай
27. nicodima - Здрасти, Дисо! Ама не задавай въпроси на които знаеш отговора : )...
13.01.2010 13:35
diso написа:
като гледам пауните, все се сещам за снимки от Охрид, където се виждат да се разхождат свободно.
А какво ли би станало у нас, ако ги пуснат?


Как какво?
Ще ги оскубят, най-малкото... : (
цитирай
28. анонимен - Супер !
13.01.2010 15:57
Очарова ме и ме шашна със снимките ! А как си телепортирал котката ми Вииви и тя в поста ти между колите !? Занемях от почуда ! Браво !
цитирай
29. diso - irka66, обещавам още разходки:))
13.01.2010 20:46
irka66 написа:
Красота!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хубав ден!!

цитирай
30. diso - mariani, ние - възрастните, също имаме нъжда от приказки:))
13.01.2010 20:47
mariani написа:
мъгливо-златна приказка си нарисувал :)
Поздрави!

цитирай
31. diso - като гледам пауните, все се сещам за ...
13.01.2010 20:48
nicodima написа:
diso написа:
като гледам пауните, все се сещам за снимки от Охрид, където се виждат да се разхождат свободно.
А какво ли би станало у нас, ако ги пуснат?


Как какво?
Ще ги оскубят, най-малкото... : (

... и ще ги сготвят...
цитирай
32. diso - lidis, от твоите уста звучи като комплимент:))
13.01.2010 20:50
lidis написа:
Очарова ме и ме шашна със снимките ! А как си телепортирал котката ми Вииви и тя в поста ти между колите !? Занемях от почуда ! Браво !

Виждаш ли каква скитня е писаната ти:)))
цитирай
33. анонимен - Ясно !
13.01.2010 21:59
Сега чак загрях защо котката ми ги народи разноцветни , а не като котаракът в къщи !
А за снимките сериозно ! Бива ги ! Продължавай , а аз ще озаптявам Писанка да не скитори ! ))))))
цитирай
34. diso - Надявам се и се старая да ставам по-добър със снимките.
13.01.2010 22:11
Благодаря ти още веднъж!
Озаптявай я, че има из квартала едни рижи котаци с дългичък косъм - е тогава ще стане скандала с мъжа й:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3308628
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930