Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 23:35 - Мадона се обявила срещу дискриминацията на ромите
Автор: diso Категория: Новини   
Прочетен: 3396 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 28.08.2009 12:32


Мадона закъсняла за концерта си в Букурещ около 2 часа, като изнервила около 60000 фенове. И получила заслужени освирквания. Те били още по-силни, когато се обявила срещу дискриминацията на ромите в Източна Европа. 

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2397011

А сега де? Щом и Мадона се ангажира с проблема, явно ще да е голям. Поне колкото глобалното затопляне. Само дето се чудя от къде я измисли тази дискриминация? Аз поне не съм я срещал лично. А и колко от вас са я срещали? И защо само ромите се оплакват. Не съм чул никое друго малцинство да се жалва.

Аз мразя дискриминацията във всичките й прояви, но не мога да не се възмутя от такава наглост! Да занимават Мадона с несъществуващи проблеми!

Познавам много хора от този етнос. Повечето са хора работливи, а някои от тях направо казват: "Какъв ром съм аз? - аз съм си чист циганин и се обиждам като ме наричат ром." Аз като чуя, че някой се нарече ром и очаквам да започне реч за това колко е низвергнат от обществото. А дали е така:

Не ги пускали в заведения! Сигурно - ако са били пияни или в неподходящ външен вид.
Особени, ако са пияни и в група - проблемите са почти сигурни. А в заведенията за обществено хранене и по кафетата постоянно ги засичам. Нито ги гонят от там, нито някой възроптава срещу присъствието им. Просто клиенти, като всички останали.

Давали им само мръсната работа! Е като са неграмотни, каква друга? И сега децата им често отсъстват от училище или изобщо не ходят там. Някои предпочитат да ровят на сметището, но да не се хванат някъде на работа. Бях свидетел на следния случай: Н а едни съседи им бяха докарали брикети - насипни, а се задаваше дъжд. Видяхме един "братчед" да рови в казаните за смет и те го попитаха колко иска, за да им помогне. Оня се възмути: "Аз съм зает, а вие ми предлагате такава мръсна работа"

А тумбите за кредити в банките? Само един е кандидат, но другите са за подкрепа - ако случайно му откажат, да почнат скандал на тема "дискриминацията".

В заключение искам да кажа, че целта на този материал не е разпалване на етническа омраза. Напротив - да се предотврати раздухването на несъществуващ проблем. А нашите сънародници роми/цигани да се приобщят към обществото, както са направили всички останали етноси.




Тагове:   Мадона,


Гласувай:
2



1. diso - Само Мадона вижда дискриминация
28.08.2009 09:26
Като гледам липсата на коментари, стигам до такъв извод.
цитирай
2. yuliya2006 - ПРОСТО Е РЕКЛАМА И Е МОДЕРНО. . ТЯ Е ...
28.08.2009 10:12
ПРОСТО Е РЕКЛАМА И Е МОДЕРНО..ТЯ Е СКАНДАЛНА, ПРОБИВНА И НЕ СЕ ЗАБРАВЯ...
ЛИЧНО НЕ ВИЖДАМ ДАРБА НИТО В ГЛАС НИТО ХАРИЗМА НО ТАКЪВ Е ЖИВОТА РЕКЛАМА, РЕКЛАМА, РЕКЛАМА
АМЕРИКАНСКА МЕЧТА
А ПРОБЛЕМА ЗА РОМИТЕ НАИСТИНА ГО ИМА, ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА ТРЯБВА ДА ВОДИ ПОЛИТИКА НЕ ДА ГИ УЧИ НА ЗООПАРК
А ДА ИЗТЕГЛИ УМНИТЕ ,ТАЛАНТЛИВИТЕ , ДА ИМ ДАДЕ ОБРАЗОВАНИЕ И ДА ГИ ЗАДЪЛЖИ ДА СЕ ВЪРНАТ В ГЕТАТА КАТО ЕЛИТ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. miralyub - сега ще те светна- нормално е да се ...
28.08.2009 10:15
сега ще те светна- нормално е да се обяви срещу нещо.
така се прави, за да има и социален отзвук присъствието й в този регион.
а точно за ромите, най-вероятно защото сме си такъв цигански край, просто вече ни е най-голямата характерност...
цитирай
4. анонимен - us не е Банкя
28.08.2009 11:08
и само с реклама личности не се създават..труд труд и тогава реклама..дано имате късмет да отидете до тма да поучите поработите ... и коментирате
цитирай
5. diso - yulya2006
28.08.2009 11:24
yuliya2006 написа:

А ПРОБЛЕМА ЗА РОМИТЕ НАИСТИНА ГО ИМА, ЗАЩОТО ДЪРЖАВАТА ТРЯБВА ДА ВОДИ ПОЛИТИКА НЕ ДА ГИ УЧИ НА ЗООПАРК
А ДА ИЗТЕГЛИ УМНИТЕ ,ТАЛАНТЛИВИТЕ , ДА ИМ ДАДЕ ОБРАЗОВАНИЕ И ДА ГИ ЗАДЪЛЖИ ДА СЕ ВЪРНАТ В ГЕТАТА КАТО ЕЛИТ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


Съгласен съм с теб - проблемът е ИНТЕГРАЦИЯТА.
цитирай
6. diso - Благодаря за светването :))
28.08.2009 11:27
miralyub написа:
сега ще те светна- нормално е да се обяви срещу нещо.
така се прави, за да има и социален отзвук присъствието й в този регион.
а точно за ромите, най-вероятно защото сме си такъв цигански край, просто вече ни е най-голямата характерност...


Все пак можеше да ги призове да се интегрират ТЕ в обществото, а държавата и останалите етноси да ги подкрепят в това им усилие.
цитирай
7. diso - анонимен
28.08.2009 11:32
анонимен написа:
и само с реклама личности не се създават..труд труд и тогава реклама..дано имате късмет да отидете до тма да поучите поработите ... и коментирате


Сигурен съм, че Мадона много е поработила и продължава да работи, за което я уважавам. Но е вярно и това, че популярността й е силно подкрепена от реклама и най-вече от скандалност.
Предполагам това изказване е било подготвено от PR-ите й.
цитирай
8. dorichela - Дисо,
11.10.2009 22:04
обявява се тя, защото да се направи на интересна.... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3308447
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930