Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 22:59 - Почивка в Бургас - защо не
Автор: diso Категория: Туризъм   
Прочетен: 17147 Коментари: 43 Гласове:
3

Последна промяна: 15.08.2010 00:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
imageimageimageimageimageimageimageimageimage
  
Винаги съм имал известни резерви за Бургас като морски курорт - Нефтохим, мазут по плажа, мръсен въздух от автомобилите и т.н. И моите познати, като разбраха, че съм бил там все питаха дали не съм бил у роднини. Затова и заминах за града със доста смесени чувства. Сега мога да кажа, че не съжалявам. Даже екстра си изкарахме.
Спане. Още на гарата чакаха доста хора с предложения в рамките на 10 лв. на легло. Ние избрахме самостоятелна мансарда с 2 помещения и 4 легла, кухненски бокс, хладилник, кабелна и климатик на 200 метра от плажа.
Транспорт. Билетът в градските автобуси е 90 ст. и затова на разстояния 2-3 км е по-изгодно за група да пътува с такси.
Плаж и море. Чист плаж, мек ситен пясък, който обаче след 11.00 ч става толкова горещ, че може да се ходи по него само с чехли. Капанчета колкото искаш. Бирата последно беше паднала до 1.50 лв. Водата е прозрачна и с очила се виждат стотици рачета по дъното, а понякога рапани и рибки.
Чистота. Най-чистият град, който съм виждал у нас. Не видях нито една хартийка, нито една бутилка, нито една чантичка по улиците и градинките. Само контернерите смърдяха, макар че ги изсипваха всеки ден.
Цените. Като навсякъде, че и по-евтино. Дини по 30-40 ст. От топла витрина - печени пилета - 6.50, кебапчета и кюфтета - 35 ст и т.н. За бирата вече споменах.
Забавления. В самия град постоянно се организира нещо интересно. Ние уцелихме "Бургас и морето". Последните две снимки са от там. Това бяха любимите ми изпълнения. Прилагам и клип - "Бесараб проджект" - нещо, което бих искал да чуете.
Пуснете си го 2-3 пъти и ще си го тананикате цял ден. Ходихме и на изложбата от фестивала на пясъчните фигури. А в Приморския парк можеше да се поспортува (безплатно). Имаше и изложба на влечуги - първата снимка, на паяци и на гигантски хлебарки. А цветята из парка са екстра. Жалко, че нямахме кадри.
От Бургас може да се пътува и на север и на юг. От Несебър ще познаете църквата. Лебедът също е от там. И тортите - такива не успяхме да намерим в Бургас. Може и там да има, но тези открихме лесно, при това в цели 3 сладкарнички една до друга.
Аз бях на море в Бургас. Опитайте и вие!



Тагове:   море в бургас,


Гласувай:
3



1. mikaela19 - Напълно съгласна!
10.08.2009 23:02
Напълно съгласна!
цитирай
2. анонимен - Ходя по няколко пъти в годината,
10.08.2009 23:11
но е както ти казваш "у роднини". Иначе за мен Созопол и Несебър са си класика.

цитирай
3. анонимен - за класиката не споря
11.08.2009 06:59
Че Созопол и Несебър са си класика, не споря. В Созопол бяхме предишните две години - видях делфини за пръв път.
цитирай
4. анонимен - и аз бях там
11.08.2009 12:11
и ми хареса :)
цитирай
5. анонимен - за Бургас
11.08.2009 12:51
Винаги Бургас е бил в сянката на Варна,защото всички управляващи до сега са му взимали парите и са ги влагали в ухажваната "морската столица".Времената се менят, променя се и облика на Бургас. Хората му са направо чудесни!
цитирай
6. diso - пренебрегван?
11.08.2009 13:08
Не съм сигурен дали е бил пренебрегван от властта. Все пак там е най-голямото предприятие в България. Там има и чужди консулства, а във Варна не знам да има. От почиващите обаче е бил отбягван. Сега като че ли се променят нещата. Надявам се, защото не е за изпускане. Хората наистина са приятни и любезни.
цитирай
7. анонимен - za burgas
11.08.2009 14:26
naistina e 4udesen grad i za po4ivka
цитирай
8. анонимен - anonimen
11.08.2009 15:30
Kakvito i na4alnici da ima , Burgas si e Burgas
цитирай
9. nkf - Бургас, си е Бургас, а варна е кич, ...
11.08.2009 17:13
Бургас , си е Бургас, а варна е кич ,няма спор.
цитирай
10. анонимен - Македонец
11.08.2009 22:58
Охрид е најубав.
цитирай
11. nkf - Охрид е најубав. Да, Охрид е хубав ...
11.08.2009 23:02
анонимен написа:
Охрид е најубав.

Да, Охрид е хубав български град,ама е в дълбоко провинциалната област Македония.
Дума не може да се сравнява с Бургас.
цитирай
12. diso - со кротце, со благо
11.08.2009 23:59
сега говорим за хубостите на Бургас, но ще се радвам да видя и Охрид. По кое време на годината е най-добре?
цитирай
13. анонимен - аз съм от Бургас
12.08.2009 11:15
Аз съм от Бургас, но така ми се случи, че от 30 години не живея в този чудесен град!
Връщам се всяко лято, за да се заредя с енергията на родното място! Бургас е великолепен, гостоприемен, чист, спокоен, не случайно има толкова хубави песни изпяти за него......
Чудесни и незабравими бургаски вечери........
ОБОЖАВАМ ТЕ БУРГАС
цитирай
14. анонимен - Казали са го: ХРИСТО фОТЕВ - &q...
12.08.2009 12:24
Казали са го:
ХРИСТО фОТЕВ - "ТОЗИ ВЛАК ЗА БУРГАС Е ТЪЙ-БАВЕН...."
НЕДЯЛКО ЙОРДАНОВ - " ЖИВЕЯ В ГРАД НЕВЕРОЯТЕН...."
цитирай
15. анонимен - :)
12.08.2009 12:59
И аз живея в този Град Невероятен! Не мога без него, без мирисът на море, без крясъка на чайките...Има някакъв уют и спокойствие..А Варна...Варна е комерсиален град. Там не е за почивка, а за забавления.
цитирай
16. анонимен - burgas
12.08.2009 15:56
Az obi4am Burgas,lipsva mi,taguvam,ne moga da go posetia,v 4ugbina sam,no s interes gledah vsi4ko
цитирай
17. анонимен - Бургас е единствения град в Бълг...
12.08.2009 19:58
Бургас е единствения град в България със специфичен леко средиземноморски чар.
Като съм там, дори и по работа, се чувствам по-жив.
А и морето придава една атмосфера...
цитирай
18. nkf - сега говорим за хубостите на Бур...
12.08.2009 20:00
diso написа:
сега говорим за хубостите на Бургас, но ще се радвам да видя и Охрид. По кое време на годината е най-добре?

За хубостите на Бургас най-добре говорят поети и музиканти, иначе е най-добре на място да се види и усети :)
За Българският Йерусалим не мога да кажа по кое време е най-добре да се види.
цитирай
19. анонимен - Ех как искам да съм там
13.08.2009 10:38
А времето тече доста по-бавно и лежерно...
цитирай
20. анонимен - бургас е кочина, а бургазлии са като ...
13.08.2009 15:37
бургас е кочина, а бургазлии са като стадо маймуни.за курортите на юг не коментирам-макар че последните 10 години се руши яко природата каваците са си каваци!
цитирай
21. diso - защо се криеш
13.08.2009 15:41
Защо се криеш? Не виждам причина да не се изкажеш свободно. Или те е срам от езика ти? Руши се и има какво да се пише и за това. Нека го направим заедно!
цитирай
22. анонимен - За Бургас от Бургас
13.08.2009 17:25
Аз съм от Бургас и всичко, което казваш, е вярно или поне почти всичко. Но това е отвън. Отвътре е малко по-различно.
Всъщност Бургас много често е един отвратителен град. За чистотата не бих казала, че е един от най-чистите градове (само ако знаеш как е по кварталите), напротив, камо ли за плажа! Наистина тази година е малко по-добре от друг път, но въпреки всичко е под всякаква критика. А пък ароматът на свежия морски бриз в по-голямата част от градината изобщо не се усеща заради преобладаващата миризма на цаца, пържени картофи и т.н. от капанчетата.
Трафикът е ужасен и през деня е истински ад да намериш място за паркиране (което го забеляза дори мой приятел поляк след половин час лутане в търсене на свободно място). Улиците не могат да поберат наплива от толкова много автомобили.
И не на последно място - хората са най-големите темерути в цяла България! Напоследък все повече се удивявам колко груби, безцеремонни и нагли са станали и все повече стават. Съжалявам, но не мисля, че когато си клиент на един магазин някоя продавачка може да говори по телефона и то как снощи детето й повръщало и имало разстройство, а в следващия магазин за това как трябвало да иде на лекар, за да си изследва урината примерно. Да не говорим, че сервитьорката упорито те гледа като теле в очите докато ти най-очевидно я викаш да дойде. И това не са единични случаи, грубостта им и липсата на всякакво уважение е масова.
Не ме разбирайте погрешно, обичам си Бургас, въпреки всичко. Страшно много ми липсва, защото през по-голямата част от годината не живея там. Просто исках да отбележа, че за човек, който ще стои няколко дни, може да е наистина прекрасен, но в действителност си има много проблеми, малко или много прикрити за външните посетители.
П.С. Нямам блог, затова влизам анонимно, сори.
цитирай
23. анонимен - И аз съм от Бургас
13.08.2009 17:47
това, което казва анононимен 22 е вярно на 50 %. За нас бургазлии - трафика е ужасен, магазините са скъпи , има хора темерути - да Бургас си има своите проблеми, но 22 не живее тук постоянно, аз живея и мога да кажа, че Бургас от ден на ден се разхубавява и малко по - малко проблемите ще се решат. Няма да върне очараванието си на туристически морски град от 60 те години на миналият век, но ще идват все повече и повече хора, които не мога да си позволят почивка в класическите Созопол и Приморско и които ще останат очаровани от прелестите на Бургас. Капанчетата - един от символите на града ни - вече не са това, което бяха и честно казано много ми се иска да ги съборят и на мястото им да преместят заведенията, които накацаха по пясъка. Бургаските квартали , осебенно Меден Рудник имат спешна нужда от наливане на свежи пари, за реконструкция на пътища, детски площадки и тн. Това в момента се прави в моят квартал, той също е краен , но тук живеят по - голяма част от работещите в Нефтохимик - Лукойл и откарай време квартала е бил с приоритет пред останилите. Така че, Бургас си има своите проблеми, както всеки град в България, но малко по - малко се измъква от шаховата ситуация в която беше поставен до преди няколко години по време на управлението на Йоанчо, и почва да се превръща в един модерен и красив черноморски град. Незнам 22 дали знае но в общината има проект, който трябва да превърне центъра на Бургас в един прекрасен търговско развлекателен комплекс с пейки, зеленина и вода навсякъде.
Заповядайте в Бургас. Бургазлии сме гостоприемнни и топли хора .
цитирай
24. diso - Аз съм споделил вече впечатленията ...
13.08.2009 18:07
Аз съм споделил вече впечатленията си в постинга. А тов, което съм видял е от Лазур и от Центъра. За трафика не съм особено съгласен, но не знам защо почти не видях указателни табели по кръстовищата. Ами ние, които не сме от там, как ще се упътим? За паркоместата сте прави. Радвам се, че отидох с влака. Но в магазините и заведенията, където бях, всички бяха много мили и отзивчиви. Е, почти всички. За плажа - не бях ходил на море 3-4 години заради мръсотията на плажа (тогава) в Поморие. Отврат. А миналата година в Созопол 2 дни буквално не можеше да се влезе в морето от водорасли. И смърдеше ужасно от разлагането им. За цените - стори ми се доста евтино. Посочил съм кое. Даже си купихме екстра тениски по 5 лв. За сведение, миналата година в скъпя (според вас) Созопол спахме пак по за 10 лв. - в Стария град. В новия не бих спал и без пари, ако няма климатик - само бетон. Продължавам да препоръчвам Бургас. Вярвам, че ще става по-добре!
цитирай
25. анонимен - burgas
13.08.2009 18:29
За младите хора Бургас е доста скучен - бургазлийки хубави трудно пускат, в нощните заведения само пъчене, правежи, никой не танцува, никой не купонясва. В делнични дни след 11 няма кой да питаш колко е часа по улиците.

Иначе си прав, че плажа само насаждат, че е кофти.

Цените - тук въобще не съм съгласен, 2.60 за Бекс, 7 лв за някакви хапки, 8 лв за пица, ся не на всеки му се яде вкъщи от топлата витрина, ракия около 4 лв за 100 гр.... зимата цените си остават, а следващото лято ги вдигат пак. Заведения като Амстел и Монте Кристо с наливни бири по 4 лв въобще не споменавам, да речем, че са за отбрани люде.

В доста по-купонджийски градове като Пловдив и Търново цените са 30% надолу!

Като цяло, в Бургас бива да живееш като семеен, но да имаш възможност да прескачаш до София за курви, да ги чукаш в Търново на евтинийката и да ги извеждаш из Варна по плажните лъскажи :) После си я качваш обратно на рейса за София и си се прибираш в Бургасчето :)
цитирай
26. анонимен - добре е за семеен туризъм
13.08.2009 22:16
като не дават местните, имате си и студентки. А парите дето ги изкарвате от софиянци и търновци - нормално е да ги харчите пак при тях:)
цитирай
27. анонимен - предпочитам Варна
14.08.2009 23:30
Варна си е къде,къде по добре.
цитирай
28. анонимен - за почивка...
15.08.2009 02:14
Аз съм бургазлия и честно казано колкото и да го гледам променен (през лятото), предпочитам за почивка южните курорти... Царево, Ахтопол, Созопол. Там е далеч по-спокойно, по романтично и дори по-евтино от Бургас. Да не говорим, че Бургас е ужасно снобски град, с ужасен трафик и за честотата не съм убеден дали наистина е най-чистия град, по кварталите е трагично, въздухът - доста мръсен. Разбира се всичко зависи от това кой какво точно търси... Със здраве!
цитирай
29. анонимен - kukuriak
15.08.2009 05:20
Az sam ot Sofia, no mnogo obi4am Burgas. Imam mnogo hubavi spomeni. Burgas e provintzialen grad s mnogo nastroenie i toplota. A horata mu sa mnogo sarde4ni i artisti4ni. Ne slu4aino ima tolkova bartove ot tam. Bih jiviala v Burgas i milslia da go napravia.
цитирай
30. анонимен - Морска фея от западен район
15.08.2009 09:08
Тортите са на сладкарници Захаро - превъзходни са. Цеха е в Поморие, но има сладкарници в Nесебър и Бургас.
За Бургас има легенда. Жителите на Бургас са два вида - Бургоси - това е коренното население и Гъзлии - това са придошлите от селата темерути за които говори по горе един анонимен. Вярно е по тъпи и ограничени хора нийде в бг не съм виждала... Иначе е хубаво за мен само в морската градина, на плажа и някои заведения..Любимия ми град обаче е Несебър. Така че идвайте на море, но не живейте тук - на мен 2 години ми стигнаха за цял един живот!
цитирай
31. анонимен - за почивка си е най-добре южното ...
15.08.2009 11:36
за почивка си е най-добре южното черноморие..мин.год бях на Бургас и наистина е доста променен града в сравнение с предните години..а тази като гледам коментарите е още по-добре..имам познати, които бяха на палатка около Бургас и са останали с добро впечатление..аз тая год.бях на Созопол като гледам цяла България си ходи на юг..имаше хора от Шумен,София, Търново...все пак южното черноморие и Бургаския район е най-красив , най-топъл
цитирай
32. анонимен - Обичам Бургас!
15.08.2009 13:02
Аз съм от Ямбол и често отскачам до Бургас за една малка разходка. Чудесен град, с атмосфера, с чудесен център... Що се отнася до крайните квартали- навсякъде е така. А сърдити селяни елате да видите в Ямбол!
цитирай
33. анонимен - Бургас е супер
15.08.2009 15:40
Прекрасен град,и хубави хора.И бургазлийки,най-красивите жени,които съм виждал в България.
цитирай
34. анонимен - :-)
15.08.2009 21:36
Бургосите са ОК, ама има и друго, всички най-диви екземпляри от Ямбол, Айтос и Мъглиж са там и яко мутреят. То не е било да излезе човек на заведение и да го гледат лошо от вси страни...
цитирай
35. анонимен - В Бургас ДА, но сред помияри бург...
15.08.2009 21:47
В Бургас ДА, но сред помияри бургазлии НЕ!!!!!!!
цитирай
36. diso - Всеки си има гледна точка. Аз не у...
16.08.2009 07:04
Всеки си има гледна точка. Аз не успях да срещна такива екземпляри, но и не държа. Хората, които видях бяха усмихнати и любезни.
Освен това, аз не разглеждам Бургас като антипод на Варна. Даже имат нещо общо - те са истински центрове в своята част от Черноморието и човек може, като се установи в града да отскача и на север и на юг от него.
Както вече съм казвал, и аз харесвам Несебър и Созопол, но не мога да си представя да изкарам цяла седмица само в единия от тях. Не че не съм го правил, но не понасям чак такова застояване.
цитирай
37. анонимен - spiritliika
16.08.2009 10:46
mnogo qko e v burgas golqm kupon
цитирай
38. valensiq666 - :))) привееет и от мен :)))
19.08.2009 18:25
Страхотни снимки си направил. Аз също бях резервирана, когато за пръв път отидох на почивка в Бургас, но определено не съжалявах и даже тази година го повторих! Страхотно е, особено в подходящата компания! Поздравления за хубавите снимки! :)
цитирай
39. diso - Благодаря! Ако знаеш само момич...
19.08.2009 21:29
Благодаря! Ако знаеш само момичетата какви снимки направиха!!! Надявам се другия месец да ми пратят от техните. Правеха кадри като за фотосесия. Например на пясъчните фигури "играеха" героите от скулптурите.
цитирай
40. valensiq666 - Охаааа
19.08.2009 23:03
Звучи страхотно! Ще очаквам с нетърпение да ги видя :) Междодругото на "Бургас и морето" мен ме впечатлиха най - много "5-те Сезона", ако трябва да съм откровена! :)
цитирай
41. diso - Всеки си има предпочитания. Затова ...
19.08.2009 23:42
Всеки си има предпочитания. Затова съм писл "както го видях", т.е. през моя поглед:)
цитирай
42. valensiq666 - :)
19.08.2009 23:52
Да, разбира се. Не исках да прозвучи като заяждане, просто и аз споделих мнението си :)
цитирай
43. diso - Изобщо не съм го приел така и оцен...
20.08.2009 00:01
Изобщо не съм го приел така и оценявам вкуса и мнението на всеки. Ако не искам да слушам другите и да обменям с тях идеи, щях да си печатам моите и да ги лепя по стълбовете, например:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3310018
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930