Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 18:01 - Сутрешна разходка
Автор: diso Категория: Регионални   
Прочетен: 11092 Коментари: 22 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една освежаваща разходка...
Един шарен град...
Едно зареждащо утро...
Отдавна Джулия Бел предлага да се разходя до обновената улица "Цар Симеон" - да се види новичкото, както и стари прелести като Конака. Няколко пъти ходих до там, но все се случваше красотата на сградата да е скрита зад камиони и бусове. Една сутрин реших да се разходя по-рано и...


image
На излизане от пазара погледнах вляво и се сетих, че още не съм показвал новата часовникова кула на Пазарджик, изградена върху основите на старата, която е била разрушена от
земетресение.


image
От тук започва поредната обновена улица. Сигурен съм, че мнозина са се натъжили, когато са видели повалени дърветата, покрай които са минавали, откак се помнят. Да речем, че им е дошло времето... Сигурен съм, че същите хора биха били по-тъжни, ако някой беше пострадал от откършен клон или от поднало дърво.
Само да не беше тази отвратителна червена боя, която "изпуска" и щапа както асфалта, така и всеки минал по нея.


image

image

image

image

image
Някогашният конак. За него ще разкажа друг път.

image

image

image
Накъдето и да погледна в страничните улички - все вишни.

image
Цяла градинка с латинки - поне 2/3 метра - само за снимки.

image
Младата смяна дървета.

image
Тротоарите вече няма да са препятствие за количките.

image

image

image

image

image

Разходката завърши при фонтана "Топките". Време е за работа. За съжаление не се вижда добре дъгата - започва от втората топка отляво на дясно и се издига към къщата.



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Браво, Diso!!! Страхотна разхо...
24.06.2010 18:14
Браво, Diso!!! Страхотна разходка!
Благодаря ти! Беше удоволствие!
цитирай
2. erato7 - Никога не съм ходила в Пазарджик, а ...
24.06.2010 18:17
Никога не съм ходила в Пазарджик, а от там е моята първа съквартирантка от някога! Ех, спомени, спомени... Хареса ми градът! Поздрави, Дисо!:)))
цитирай
3. razkazvachka - Не знам защо, но ми се вижда същото -
24.06.2010 19:10
трябва да пусна някой мохабет от Пазарджик, когато беше същия и не беше:)))))

Хубави снимки и градинки с латинки - накъм квартала на бабите ми...
цитирай
4. diso - Браво, Diso!!! Страхотна разхо...
24.06.2010 20:29
ckarlet написа:
Браво, Diso!!! Страхотна разходка!
Благодаря ти! Беше удоволствие!

Аз... така, между другото...:)
Приятно е да се поразходи човек преди работа.
цитирай
5. diso - Никога не съм ходила в Пазарджик, а ...
24.06.2010 20:29
erato7 написа:
Никога не съм ходила в Пазарджик, а от там е моята първа съквартирантка от някога! Ех, спомени, спомени... Хареса ми градът! Поздрави, Дисо!:)))

Никога не е късно:)
цитирай
6. diso - трябва да пусна някой мохабет от ...
24.06.2010 20:30
razkazvachka написа:
трябва да пусна някой мохабет от Пазарджик, когато беше същия и не беше:)))))

Хубави снимки и градинки с латинки - накъм квартала на бабите ми...

Със сигурност, много места не са същите.
цитирай
7. mileidi46 - :))))
24.06.2010 21:30
А твоите снимки ...са винаги топли:))))
И хубави!!
цитирай
8. elinora - Градски!
24.06.2010 21:48
Много ми е кеф! :)))
цитирай
9. yuliya2006 - БИНГО, НА ЕДНА ОТ СНИМКИТЕ СИ ПОЗНАХ ...
24.06.2010 21:58
БИНГО, НА ЕДНА ОТ СНИМКИТЕ СИ ПОЗНАХ НЕЩО СВОЕ...БОЖЕ ТИ СИ ЖУРНАЛИСТ ОТ ОНЕЗИ ПАПАРАЦИ, ОТ КОЙТО НЕ МОЖЕШ ДА ИЗБЯГАШ!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
10. diso - А твоите снимки. . . са винаги топ...
24.06.2010 23:06
mileidi46 написа:
А твоите снимки ...са винаги топли:))))
И хубави!!

Е, не са толкова южни и цветни като твоите:))
цитирай
11. diso - Много ми е кеф! :))) Градска, н...
24.06.2010 23:07
elinora написа:
Много ми е кеф! :)))

Градска, някой ден ще дойде ред и на твоя квартал:))
цитирай
12. diso - БИНГО, НА ЕДНА ОТ СНИМКИТЕ СИ ПОЗНАХ ...
24.06.2010 23:11
yuliya2006 написа:
БИНГО, НА ЕДНА ОТ СНИМКИТЕ СИ ПОЗНАХ НЕЩО СВОЕ...БОЖЕ ТИ СИ ЖУРНАЛИСТ ОТ ОНЕЗИ ПАПАРАЦИ, ОТ КОЙТО НЕ МОЖЕШ ДА ИЗБЯГАШ!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ


Благодаря, Джу! Честит празник и на теб!
Докато снимах, имах усещането, че може и без да знам да снимам нещо твое:))
цитирай
13. sunny2 - Diso, днешният ден си заслужаваше
25.06.2010 00:59
точно заради тази разходка. Невъзможно красив град! Латинките, страничната уличка и сянката, която отразява часовника))) Много бистра сянка . Въобще Бергман и всичките малки и големи холандци да се съберат, не струват колкото зеленото на едно листенце оттук... Страхотно! Благодаря ти).
цитирай
14. diso - точно заради тази разходка. Нев...
25.06.2010 06:37
sunny2 написа:
точно заради тази разходка. Невъзможно красив град! Латинките, страничната уличка и сянката, която отразява часовника))) Много бистра сянка . Въобще Бергман и всичките малки и големи холандци да се съберат, не струват колкото зеленото на едно листенце оттук... Страхотно! Благодаря ти).

Е, чак пък с холандците да се сравняваме... Все още ми се струва рано, но има време:))
цитирай
15. kardamom - :)
25.06.2010 10:43
колко интересно....
само преди два дни минавах през вашия град...
минах покрай острова.. и парка там...
интересна маркировка сте направили в града..
в оранжево!!!
..не знам защо, като чуя пазарджик и винаги асоциацията ми е с оранжев цвят...
дори го казах преди няколко дни, минавайки оттам...
не знам защо го свързвам с оранжевото... но явно не съм само аз!
хубав ден!!!
цитирай
16. diso - колко интересно. . . . само преди два ...
25.06.2010 12:41
kardamom написа:
колко интересно....
само преди два дни минавах през вашия град...
минах покрай острова.. и парка там...
интересна маркировка сте направили в града..
в оранжево!!!
..не знам защо, като чуя пазарджик и винаги асоциацията ми е с оранжев цвят...
дори го казах преди няколко дни, минавайки оттам...
не знам защо го свързвам с оранжевото... но явно не съм само аз!
хубав ден!!!

Маркировката е отврат - и през деня по-трудно се забелязва, а вечер - никак. Уж боята била специално за маркировка:((
Преди около месец пътувах с една жена от Пловдив, която често минавала през града със свои чуждестранни партньори от службата. Не мижели да запомнят името на града, а го наричали "оранжевия град":))
цитирай
17. cefulesteven - Явно доказателство си, че душата на ...
25.06.2010 17:00
Явно доказателство си, че душата на човек пътува и в един град могат да се видят толкова забележителности от един човек, колкото друг не може да види, ако ще пет пъти да е обиколил света.

Толкова постинги и снимки за Пазарджик, а все нещо ново.
цитирай
18. kliomuza - благодаря :)))))))))
25.06.2010 17:11
страхотна разходка. жалко, че почти нищо не познах, няма и шанс след толкова години. но пък се запознах с Пазарджик наново.
цитирай
19. diso - Явно доказателство си, че душата на ...
25.06.2010 17:59
cefulesteven написа:
Явно доказателство си, че душата на човек пътува и в един град могат да се видят толкова забележителности от един човек, колкото друг не може да види, ако ще пет пъти да е обиколил света.

Толкова постинги и снимки за Пазарджик, а все нещо ново.

Понякога се притеснявам дали, забелязвайки дребните неща, не изпускам нещо наистина голямо...
цитирай
20. diso - страхотна разходка. жалко, че п...
25.06.2010 18:00
kliomuza написа:
страхотна разходка. жалко, че почти нищо не познах, няма и шанс след толкова години. но пък се запознах с Пазарджик наново.

Сигурен съм, че щевидиш и познати неща, но градът наистина се променя!
цитирай
21. lubima - какво удоволствие беше за мен да ...
25.06.2010 21:42
какво удоволствие беше за мен да разгледам отново уличките на едно мое любимо градче)))....и дъгата видях, а червените тротоари ..направо са уникални).
цитирай
22. diso - какво удоволствие беше за мен да ...
25.06.2010 23:09
lubima написа:
какво удоволствие беше за мен да разгледам отново уличките на едно мое любимо градче)))....и дъгата видях, а червените тротоари ..направо са уникални).

Шаренко е:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3310476
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930