Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2014 10:24 - Канада, Германия, Испания...
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1754 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 18.12.2014 10:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И не само. Тази вина я споделяме СОЛИДАРНО всяка година, изхранвайки се с 64 БИЛИОНА ЗЕМНИ И 1 ТРИЛИОН ВОДНИ ЖИВОТНИ. А в цялата човешка история колко са? Някой да ги сметне? Колко от нас режат месо за ежедневната си прехрана без да им мигне окото?
 Няма съмнение от къде произлиза всяко едно човешко нещастие. Техният и нашият Бог е един и същ. Точка. За да има някакво продължение.









Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Привет, Стани! Интересен постинг - ...
19.12.2014 00:03
Привет, Стани! Интересен постинг - поставя въпроса за правата на животните...и за вегетарианството като философия и практика...
Преди години по неволя станах вегетарианка - случи се така, че за много кратко време трябваше да транжирам голямо количество месо и от миризмата му, от преумората и стреса дълго време след това не можех да погледна никакво месо и животински продукти. Щом видех месно ядене, веднага си представях страданията на някое беззащитно животно и плачех. На всяко месо гледах като на плът - и ми ставаше лошо. Постепенно започнах да си представям, че бобът го боли, като завира водата, а краставицата - като я беля и режа... Възприемах отказа си от месо като заболяване и то си беше такова - и се опитвах да го преодолея. Четири години бях вегетарианка и суровоядка – ужас! Физически може би ми беше добре – отслабнах с около 10 кг. Но психически се чувствах зле – бях лесно ранима, мълчалива и неуверена.Лесно се уморявах, лесно избухвах, често плачех. Близките ми страдаха много. Накрая се върнах към нормалния си начин на живот и сега много внимавам.
Не можем да бъдем тревопасни – иначе Господ щеше да ни даде втори стомах със съответните ензими. В същото време не трябва да убиваме безпричинно животните – тези тема е много важна, но е огромна!
Поздрави, мила Стани! Хубави предколедни емоции!
цитирай
2. sestra - Този избор не може да е емоционален, Вени.
19.12.2014 00:36
За да не води до други емоционални сривове. Каквото и да правим в тоя живот, е добре да го правим с чиста съвест, ако не - някак си да спрем. Така и с лесното ядене на животни и техните продукти от индустриализираното фермерство. Представяш ли си, че съм се питала как ги убиват и съм си вярвала, че го правят по най-щадящи начини? Но не... Този конвейер е за ада. За нашия ад. Не съм веган, такива са навиците на семейството ми и когато аз готвя, готвя каквото реша, когато не съм аз, е често месо, така са свикнали. Въпросът е, че е честно, наистина честно да се яде месо само при крайна нужда. Така, както ядат животните, а не като нас. Има нещо ужасно сбъркано в хората от много отдавна и то се крие в този въпрос според мен. Естествено, че сложен, най-сложният. Ошо, един източен проповедник казва, че не яде месо единствено по естетически съображения, именно естетически. Не го кефи да прави така, не му е красиво. защо, казва той в такъв случай да не изям сестра си, майка си, детето си? Защо... Именно такива трябва да са подбудите на рафинирания днешен варварин, а горните гледки са си за рев. Чист и неподправен, първичен рев за загубената праисторическа невинност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2590850
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930