Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 21:20 - Преброихме се електронно. Няма ни в списъка на преброителя
Автор: diso Категория: Новини   
Прочетен: 19110 Коментари: 44 Гласове:
23

Последна промяна: 15.02.2011 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като успешно се преброихме електронно, оказа се, че липсваме в списъка на преброителя ни. Горката жена, доста се шашна - не била инструктирана за такава вероятност, но все пак ни записа името и номера с молив отзад на листовете. Щяла да пита.
Не, че е трудно някой по веригата да сети, че вход от жилищен блок е нормално да има 8*3=24, а не 23 апартамента.
Поне и дадохме важна информация за останалите от списъка - кого къде да търси. Все пак - първи ден и доста се беше гипсирала. Като не познава района си, защото не е май от квартала... За сметка на това, съседката преброява "на майната си" - пак в непознат район на града.
Зле ли беше при предишното преброяване, когато данните ни записа съседката под нас?
Предполагам, че ще ни включат в списъка, но още дълго ще бъзикам познатите ми от Статистиката и бившата служба ЕСГРАОН, именуваща се сега другояче.




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Не сте били там преди 10 години!
11.02.2011 21:31
Честито успешно допреброяване!:)))
То това ще бъде най-голямата атракция сега - кой къде ще си даде номерчето от електронното преброяване!
Аз имам двадесетина къщи, в които обитателите сигурн се водят по адресна регистрация в тях , но кой знае къде са!
Надявам се да са се преброили електронно и да им дойде на ум да звъннат в районното поделение на НСИ да питат на кого да продиктуват номера, щото инак - язък за барута!:)))
Мислех да пиша постинг, после се възждисах , ама май трябва...
Това и броенето на онез, дето се в чужбина хич не е разяснено!
цитирай
2. miralyub - дис, споко, де. в списъка на всеки ...
11.02.2011 21:44
дис, споко, де.
в списъка на всеки преброител има редове за дописване на допълнителни хора. там ще ви вреди:))).
а при мен пък днес цъфна на работата една женица, така - да пита дали да не ходи в полицията, че след 3 дена заминава в странство и да я вредят по-скоро да се преброи. та има и такива, съвестни...
цитирай
3. diso - tit,
11.02.2011 21:56
писал съм, че бяхме на адреса при предишното преброяване и ни преброи съседката, но сега липсвахме като бр. жилище съвсем. Адресната ни регистрация е тази от 1999-та още. Но пък присъстваха хора, които никога не са живели в блока - само са собственици.
цитирай
4. diso - Мире, свестни са, как няма да са свестни
11.02.2011 22:00
Нали после може да ги глобят.
И нашата я беше издирил съседът - полицай, който от доста време не живее, но все се кани да се връща в апартамента и беше й връчил номерчето си:))
цитирай
5. magnoliya - Ех,
11.02.2011 22:19
колко ли нередности ще има с това преброяване!
На 09.02.11 късно следобяд станах свидетел как една преброителка не беше наясно изобщо с преброителната карта. Една жена и обясняваше, но и тя така беше запозната, че нищо не успя да и обясни. Трябваше аз да и казвам къде да отвори и да чете. Явно някои преброители си правят сметката само каква сума ще им заплатят, а не как ще си свършат работата. Пък и не им е приятно, когато разберат, че сте се преброили електронно, защото ще изпуснат 80 стотинки.
цитирай
6. tit - Зависи откъде са теглили списъка...
11.02.2011 22:27
При нас е от предишното преброяване, но има вариант и да се ползва информация от данъчно или техническата служба...бе, нали си си дал номера!:))
Ще бъде лудница, де!:))
цитирай
7. diso - magnoliya, нашата май не беше от некомпетентните
11.02.2011 22:28
По-скоро ми се стори притеснена. Използва да попълни при нас една обща форма за блока, което иначе трябвало да прави при бабите на първия и щеше да й отнеме повече време. Освен това, изрази задоволство, че има много електронно преброени така списъкът бързо намалявал, а ръчното попълване отнема време...
цитирай
8. diso - При нас е от предишното преброяв...
11.02.2011 22:32
tit написа:
При нас е от предишното преброяване, но има вариант и да се ползва информация от данъчно или техническата служба...бе, нали си си дал номера!:))
Ще бъде лудница, де!:))

Всичко е възможно... Последен номер сме и може при копирането да не са ни изпуснали.
В списъка им имаше отдавна починали хора (непосредствено след предишното преброяване, а някои апартаменти са и с други собственици.
цитирай
9. gsgbg - не знам защо преброителката е гл...
11.02.2011 23:05
не знам защо преброителката е гледала въобще своя списък, тя на практика прави нов. и аз съм преброител, но при мен всичко отговаря на бройката, на всичкото отгоре са ми дали да преброявам блока, в който живея. мама му стара, заприличах на папагал да питам хората едни и същи въпроси....
цитирай
10. teachme - не знам...
11.02.2011 23:24
аз си свърших работата, надявам се на същото и от тяхна страна:)

gsgbg - преброителят има адресите и УПН на електронно преброилите се, нали?
и да питам по кое време на деня обикаляте...и през уикенда ли?
цитирай
11. diso - не знам защо преброителката е гл...
11.02.2011 23:27
gsgbg написа:
не знам защо преброителката е гледала въобще своя списък, тя на практика прави нов. и аз съм преброител, но при мен всичко отговаря на бройката, на всичкото отгоре са ми дали да преброявам блока, в който живея. мама му стара, заприличах на папагал да питам хората едни и същи въпроси....

Странно ми беше, че й бяха дали само имена, а тя трябваше да разпитва кой къде живее и изобщо живее ли в блока.
цитирай
12. diso - О-о-о, Тийч, засякохме се най-после:))
11.02.2011 23:29
:))
цитирай
13. yotovava - Оборот да става, както казва нашенецът.
12.02.2011 10:08
Аз също се преброих електронно. Да видим какво ни очаква.
Поздрав
Валя :))))))))))))
цитирай
14. diso - У нас електронно се преброи куцо, кьораво и сакато :))
12.02.2011 13:25
yotovava написа:
Аз също се преброих електронно. Да видим какво ни очаква.
Поздрав
Валя :))))))))))))

Въпреки "усмивката", не го казвам иронично. Имам предвид, че видях в списъка като електроннопреброени и наистина сакати старци, които малко виждат и трудно чуват. Изглежда внуците им са ги "преброили", за да са по-спокойни.
цитирай
15. elinora - И аз съм за електронното преброяване!
12.02.2011 16:08
В края на краищата 21 век сме, няма да продължават да ни броят като добитък на глава? :)))
цитирай
16. teachme - Да бе:)))
12.02.2011 16:59
О-о-о, Тийч, засякохме се най-после:))
diso написа:
:))

седя и чакам преброител/ката:))
навъртам се аз, чат пат, пък ти по-малко:)) дори сега ще ти поровя в постинга с народните песни, че търся една и не мога да я намеря за празника на уч-то в петък:)
цитирай
17. diso - В края на краищата 21 век сме, няма да ...
12.02.2011 17:56
elinora написа:
В края на краищата 21 век сме, няма да продължават да ни броят като добитък на глава? :)))

Май и на преброителите много не им се занимава :))
цитирай
18. diso - О-о-о, Тийч, засякохме се най-п...
12.02.2011 17:57
teachme написа:
О-о-о, Тийч, засякохме се най-после:))
diso написа:
:))

седя и чакам преброител/ката:))
навъртам се аз, чат пат, пък ти по-малко:)) дори сега ще ти поровя в постинга с народните песни, че търся една и не мога да я намеря за празника на уч-то в петък:)

Ами, намери я, постния при теб и после ми прати линк ;))
цитирай
19. анонимен - О БОЖЕ!
12.02.2011 20:13
Пенисонерка по болест съм. Ползвам компютър и се преброих "електронно". И аз исках да "спестя" пари на държавата ни и в частност на "бащицата" ББ. И о, Чудо! Въпреки, че прброяването ми бе прието и получих две "писма" с благодарности, че съм се преброила се оказва, че това не е така. Добре, че докато бях в болница наскоро, четох книгата за "Добрият войник Швейк" и честно казано приемам с насмешка новите дивотии на ВИСШАТА РАСА начело с ББ....
цитирай
20. ckarlet - Ето, че отново системата показва ...
12.02.2011 20:20
Ето, че отново системата показва слабости...
Ще има и още... И моето семейство се преброихме електронно.
Актуална тема, Diso! Поздрави!
цитирай
21. анонимен - преброяването
12.02.2011 20:25
анонимен написа:
Пенисонерка по болест съм. Ползвам компютър и се преброих "електронно". И аз исках да "спестя" пари на държавата ни и в частност на "бащицата" ББ. И о, Чудо! Въпреки, че прброяването ми бе прието и получих две "писма" с благодарности, че съм се преброила се оказва, че това не е така. Добре, че докато бях в болница наскоро, четох книгата за "Добрият войник Швейк" и честно казано приемам с насмешка новите дивотии на ВИСШАТА РАСА начело с ББ....

цитирай
22. diso - Пенисонерка по болест съм. Ползвам ...
12.02.2011 22:17
анонимен написа:
Пенисонерка по болест съм. Ползвам компютър и се преброих "електронно". И аз исках да "спестя" пари на държавата ни и в частност на "бащицата" ББ. И о, Чудо! Въпреки, че прброяването ми бе прието и получих две "писма" с благодарности, че съм се преброила се оказва, че това не е така. Добре, че докато бях в болница наскоро, четох книгата за "Добрият войник Швейк" и честно казано приемам с насмешка новите дивотии на ВИСШАТА РАСА начело с ББ....

За затвърждаване на лечението препоръчвам "Параграф 22", в случай, че още не Сте я ползвали:))
цитирай
23. diso - Ето, че отново системата показва ...
12.02.2011 22:21
ckarlet написа:
Ето, че отново системата показва слабости...
Ще има и още... И моето семейство се преброихме електронно.
Актуална тема, Diso! Поздрави!

Много от познатите ми са ползвали тази възможност. Все пак, не може всичко да е без грешка. Надявам се системата да работи добре. Не спестихме много лично време, но поне го направихме в удобен за нас момент, а на преброителя определено спестихме от времето... и на бюджета малко пари.
цитирай
24. анонимен - Максимилиан Трак
13.02.2011 07:44
Една ваша колежка е отказала на мои братовчеди да ги запише с националност "тракиец".Просто така си се чувстват и то не от скоро. "Електронно" обаче нямаше проблем да си посочиш каквато си искаш националност.Аз и семейството ми се самоопределихме като "тракийци". Сериозно.
цитирай
25. diso - Една ваша колежка е отказала на мои ...
13.02.2011 10:20
анонимен написа:
Една ваша колежка е отказала на мои братовчеди да ги запише с националност "тракиец".Просто така си се чувстват и то не от скоро. "Електронно" обаче нямаше проблем да си посочиш каквато си искаш националност.Аз и семейството ми се самоопределихме като "тракийци". Сериозно.

Като куриоз от преброяването през 90-те бяха посочени 2-ма "ескимоси":))
Щом се самоопределяте като "тракийци", пишете го...
цитирай
26. анонимен - преброител съм
13.02.2011 10:40
нещата са елементарни за изпълнение. Пишеш карта за апартамента, взимаш имената на този, който е направил електронната регистрация и бройката на хората в нея , пишеш ги в картата , вместо списъка на членовете на домакинството и толкоз. НСИ ще си получат данните за хората в жилището срещу кода от електронното преброяване, а квадратурата на еднотипните апартаменти в панелките лесно се взима от някого съсед, изброен на ръка и се допълва в картата за жилище, без да разпитваш много-много електронно преброения. НСИ ти плаща за изброеното жилище и за взетия код и с преброяването на конкретния апартамент си жуст.
цитирай
27. diso - Все пак е направено да могат да работят с това хора...
13.02.2011 11:04
анонимен написа:
нещата са елементарни за изпълнение. Пишеш карта за апартамента, взимаш имената на този, който е направил електронната регистрация и бройката на хората в нея , пишеш ги в картата , вместо списъка на членовете на домакинството и толкоз. НСИ ще си получат данните за хората в жилището срещу кода от електронното преброяване, а квадратурата на еднотипните апартаменти в панелките лесно се взима от някого съсед, изброен на ръка и се допълва в картата за жилище, без да разпитваш много-много електронно преброения. НСИ ти плаща за изброеното жилище и за взетия код и с преброяването на конкретния апартамент си жуст.

От теб звучи доста добре и просто:)) Хора разни...
Често ме ангажират по избори и виждам разликата - има комисии, които си предават нещата в областния град преди да са започнали да пристигат тези от града - въпрос на усет, организация, сработване...
цитирай
28. анонимен - грешна аритметика
13.02.2011 11:17
Не всички 8 етажни входове са с 24 апартамента, повечето строени около 70те години са с 23 апартамента.
цитирай
29. diso - Не всички 8 етажни входове са с 24 ...
13.02.2011 13:06
анонимен написа:
Не всички 8 етажни входове са с 24 апартамента, повечето строени около 70те години са с 23 апартамента.

За пръв път чувам...
цитирай
30. анонимен - Да те преброят без да си в БГ
13.02.2011 13:40
Ние сме цялото семейство в чужбина и не се сме се преброявали "електронно" - то и не можем, но моя син, който също е при нас, и не живее от 3 години в България, ми каза, че е получил по e-mail си благодарствено писмо, че се е преброил !? Всички бяхме много изненадани ! Само си даваме сметка за какво преброяване става дума !!!
цитирай
31. diso - ан. 30, колкото повече техниката навлиза в живота ни, толкова грешките зачестяват
13.02.2011 13:57
Скоро, за около час, получих 2 различни съобщения за размера на сметката ми към Енергото. Накрая получих съобщение от банката, че са ми удържали втората сума.
Случаи като вашия вероятно има още.
цитирай
32. анонимен - Срам и резил!:(Стихотворението на шефката на НСИ-Русе г-жа Галина Ханджиева.
13.02.2011 22:06
В Европа преброяване стартира.
Броят се сгради, жилища, лица.
България първа с успех дебютира,
на дух европейски предвестник е тя.

У нас броим се първи електронно,
„нагазили“ успешно в интернет.
И всеки час растем информационно,
множат се млади, възрастни поред.

И идва десети: броим се класически,
в дома ни гостува преброителят „Х“.
Той пита: „С код или по ученически“
ще продължи срещата или пък с микс.

Дали ще взема само кода – уникалния,
или пък въпрос след въпрос ще реди
от нас зависи да сме пунктуални
и времето му скъпо да пестим.

И идва ден последен преброителен,
пред нас са карти, пълни със съдби.
Започва оглед стриктен, задължителен
фонд жилищен и население да подредим.

Ще стегнем пак редици стройни,
най-верни на статистиката войни
и ще преминем в настъпление
с усърден труд и вдъхновение.

И трудейки се неусетно чак до май,
ще сложим на труда достоен край.
Очаквайте през юли резултати –
последни демографски координати.

ПП. Моля блогърите ( и автора на този блог най-вече) за извинение, но май само това предимно се работи по преброителните им канцеларийки - празни лакърдии с привкус на нискостеблена плацебо-поезия. ;))))
цитирай
33. diso - Стихотворението малко ми напомня ...
13.02.2011 23:12
Стихотворението малко ми напомня "Нашата полиция ни пази" ;))
цитирай
34. inel379 - И ние се преброихме по електронен път!:)
14.02.2011 00:35
Стана много бързо!
Нямаше ме у дома, когато е дошла преброителката, но понеже сме в къща питала за броя на сградите...
А ти как така липсваш в списъка?
Той да не е от миналия век!:)
Колко ли грешки още ни чакат...
Едно улеснение май ще го превърнат в затруднение!
Поздрав!:)
цитирай
35. pisatelkata - Най-тъпото преброяване - имаш ли ...
14.02.2011 11:46
Най-тъпото преброяване - имаш ли телевизор, имаш ли компютър, стационарен тел.,
мобилен...и защо? За да може някой утре да излезе и да се тупне по гърдите -
Ето вижте 97% от народа могат да си позволят компютър и т.н. в България няма криза.
И от там ще започне едно препускане на повдигане на цените...захарта до лятото ще струва 4.50 лв. и натам поред...
А най-тъпият въпрос беше - щом си безработна, кой те издържа? -
Отговорих че се изхранвам от кофите за боклук...само че това не е подчертано за отговор. А иначе много хитро за отговор са вмъкнали - близък човек работещ в чужбина.....
За да може утрешният ден да ни изнудват групички, подгрупички...
Ние българите сме толкова глупави и прости, че ако ни питат кой номер гащи носиме и това ще си кажеме. Пълни простаци!
цитирай
36. diso - Улеснението си е улеснение
14.02.2011 12:07
inel379 написа:
Стана много бързо!
Нямаше ме у дома, когато е дошла преброителката, но понеже сме в къща питала за броя на сградите...
А ти как така липсваш в списъка?
Той да не е от миналия век!:)
Колко ли грешки още ни чакат...
Едно улеснение май ще го превърнат в затруднение!
Поздрав!:)

Нямахме проблем с електрониката.
Предполагам, че са ни изпуснали при копи-пейста, но съм сигурен, че ще се оправят нещата.
цитирай
37. diso - pisatelkata, и на мен някои въпроси ми се видяха тъпички
14.02.2011 12:10
Но пък за учените-статистици може да имат голяма аналитична и научна стойност:))
Вероятно са имали нещо предвид...
цитирай
38. demonwind - Ние се
14.02.2011 13:57
пробвахме да се преброим от чужбина - ядец! Сайтът бил видим само от България. Как не се намери някой да даде прокси - то и Замундата е видима само от България, ама с проксито дърпам като змей от Белгия ;))) Така че за статистиката оставаме едни от многото "незнайни войни"... ;)))
цитирай
39. demonwind - 35. pisatelkata
14.02.2011 14:05
Не, не е за да се тупне някой в гърдите, че българите са богати, по-скоро за да направят още по-богати апартаментните обирджии ;))) Ще е голям майтап, ако се окаже, че хората с увреждания нямат почти никакви леки коли, тогава ми е интересно дали някой ще се "самосезира" да изръшка всички S-класи и джипове с инвалидни стикери...
Цените няма да се повдигнат, просто защото няма кой да купува. Народът ще се вдигне на пазари в Сърбия - на митницата проверяват само за цигари и пиене, за захар и олио няма кой да те тараши, стига да не караш цяло ремарке. А и Лидл подбива цените яко, така че страшно по тая писта няма ;))
От какво се опасяваш, че могат да те изнудват, ако имаш близък, работещ в чужбина? Аз например близки в България почти нямам, жена ми има, обаче какво ще кажат на бабата - давай пари, че дъщеря ти е зад граница? Споко, просто това преброяване е отново на "дивите зайци". И за статистиката ;)
цитирай
40. анонимен - Вече преброен
14.02.2011 19:22
Това преброяване няма за цел колко сме и какви сме по вяра изповедание, те ще бъдат претупани! Истината е, че то ще се опита да покаже видите ли колко сме добре в ЕС!? Но то ще удари на камък, защото исгината е, че не сме добре и няма да бъдем добре при това, което се случва около нас. За това имаше толкова тъпи и глупави въпроси! Имали сме преброяване 91 г. , аз го помня че бе 92РА!?
Имали сме и 2001 - него ей богу не го помня! А сега каква преброителка дойде?! Боже, тя пише за адрес на жил. сграда апртамента ни!?!? Голяма каша, голяма! Нищо не ясно в тая държава, ама нищо! То за това някои като се върнат от Германия казват, че тука е ад! И ние сме в него и го търпим!?
цитирай
41. diso - пробвахме да се преброим от чужбина ...
14.02.2011 21:14
demonwind написа:
пробвахме да се преброим от чужбина - ядец! Сайтът бил видим само от България. Как не се намери някой да даде прокси - то и Замундата е видима само от България, ама с проксито дърпам като змей от Белгия ;))) Така че за статистиката оставаме едни от многото "незнайни войни"... ;)))

Прокси няма кой да даде - НСИ не е частна фирма и не печели от това. Освен това, струва ми се, преброяването е само за територията на страната, макар че, мои познати са "преброили" и близки в чужбина - не само електронно, но някои и традиционно.
За повишението на цените съм съгласен с теб.
цитирай
42. diso - ан. 40, ад - не ад, няма кой да ни оправи
14.02.2011 23:17
Месия не се е появявал има-няма 2000 години. Така че - да викаме Неволята и да се хващаме здраво за работе!
цитирай
43. анонимен - от къде,на къде имам само задължения ?
25.02.2011 09:03
преброителката за нашия вход не си е направила труд да сложи листче на входа с дата . почти постоянно съм в къщи,но вчера следобед излезнах,и тя идвала. казала на съседите,че днес " ще мине " пак. но по кое време? поне да беше определила нещо като преди или следобед. а по ТВ предуреждават,ако не сме преброени,да ходим да се броим в някакви бюра. просто няма да стане !!!!!!!!! преброих се по интернет,и на който му е необходим този номер,да дойде да си го получи,щом са заделени толкова пари за преброяване. аз 2 лв. за билетчета до някакво си бюро няма да дам,щом съвестно се преброих по интернет.
цитирай
44. diso - an. 43
28.02.2011 22:10
Преброителите невинаги могат да се съобразяват с нас, но би било добре. В края на краищата, не е нормално да се правим затворници в къщи заради тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3303300
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031