Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2015 01:36 - Свободен
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4302 Коментари: 12 Гласове:
12

Последна промяна: 17.11.2015 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Късчета небе надничат през клоните на дърветата.Вятърът гони облаците по небето,а тук-на земята ме гали нежно,създавайки ми усещане за уютен комфорт.Седя на сгъваемия стол току до палатката и се взирам нагоре.Реалният свят ми изглежда някак си нереален.
    Свободен!
    Внезапно в съзнанието ми изниква точната дума.Да,това е усещането.Седиш си,нищо не правиш,за нищо не мислиш,зяпаш насам натам.Клоните на дърветата наоколо се полюшват едва едва.Ето я липата,ето го чинара,а там-в дъното на поляната се е разположила джанката.Вдясно пък,измежду другите храсталаци наднича една смокиня с изкушаващи плодове.
    Свободен!
    Морето е съвсем близо,долу в ниското и осезаемо се усеща.Грохотът на разбиващите се вълни се чува ясно.В късната звездна нощ той е като мелодия за лека нощ.В ранното смълчано утро точно морето те поздравява с "Добро утро!"
В обгръщащата зеленина на дърветата се забелязват и първите жълти листа.Лятото е в разгара си в тези последни юлски дни.Красиво е.
    Свободен!
    В притихналия предиобяд съм обграден от обичайните звуци за един къмпинг.Разговори и късна закуска с кафе тук там,игрив детски смях,бодри птичи мелодии.След дългогодишно прекъсване отново се наслаждавам на чара и романтиката(колкото и банално да звучи) на къмпингуването.Колко ли мънички и не толкова малки благинки и сладости разпиляваме и изпускаме през годините.Реката на живота ги отнася безвъзвратно.Хубавото е,че по течението,ден след ден се носят нови възможности и изкушения.Ей такива-обикновени човешки сладости,неизискващи даже и кой знае какви финансови възможности.Кои от тях ще изберем?-нека всеки сам си отговори.
    Свободен!
    Шляпам бос с чехлите си по четирийсетгодишни пътечки от плочки,устояли на превратностите на времето.Онези квадратни съвсем обикновени плочки от седемдесетте години на миналия век и симпатични нисички бордюрчета.Детските спомени остават за цял живот.А такива гледки ги опресняват.Навсякъде се носи мирис на свежа,току що полята трева.И наистина,може да се разхладиш ако искаш под струите на разпръсквачите.От симпатичните малки кашпи се усмихват пищно цъфнали цветенца.
Такива има и в сандъчета и саксии виснали пред бунгалата и караваните.Неописуема е цялата тази колоритност.Като че ли всичко около теб ти се усмихва.Колите са отвън,на прашния паркинг и не се натрапват с бензиново присъствие.Не искам да досаждам с прекалени описания.Ще добавя няколко снимки за илюстрация на споделеното от мен.Идеята да пиша за всичко това ми дойде като желание да споделя усещането си.
    Свободен!
    Всеки тук прави каквото му се иска.Едни потеглят към плажа,други просто се размотават из къмпинга,трети-за сладолед,четвърти-пред телевизора или лаптопа,пети-ровичкат нещо из палатки и багажи,шести-с книга или вестник в ръка,седми-пред шаха или таблата,осми-преглъщат лениво ледена бира,девети-просто си зяпат...Може и още,но да не прекалявам с детайлите :)
    Не ми се тръгва,ей Богу,не ми се тръгва.Трябваше още от сутринта да съберем палатката и багажа и да потеглим по хладината.Но ей го на-седя си на стола под шарената сянка и пиша всичко това.
    Свободен!
    Можеш ли с една дума да опишеш това,което усещаш?Е,поне се опитах.Благодаря за вниманието и търпението да изчетете всички тези разбъркани мисли!
    Хубаво си е на къмпинг с палатка на морето.От мен да го знаете. :)
    Беше ми удоволствие да споделя!

                                                             shining



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

П.П. Това е бушуващото море под къмпинга,а не някаква си там снимка на морето.Да си кажа аз. :)  Всичките снимчици ги направих с удоволствие за вас.Благодаря!

П.П.П. При кликване върху всяка от снимките може да ги видите в оригинален размер и повече си личат детайлите.Ако ви интересува,разбира се.





Тагове:   море,   къмпинг,   свободен,   палатка,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Да,усещането
26.07.2015 09:05
е за свободен,обичащ живота и хората ,изпълнен с позитивни емоции човек и любител на красивите снимки фотограф!:)Действа вдъхновяващо!Беше ми интересно да прочета и разгледам чудесните снимки!Поздрави shining!Хубави летни дни!
цитирай
2. crep - И за нас, и за нас :))
26.07.2015 09:20
Разкош!
цитирай
3. anin - Супер!
26.07.2015 09:46
Добре сте си прекарали...
цитирай
4. paciencia - Привет,
26.07.2015 10:31
Удоволствие беше да съпреживея, да усетя това усещане за свобода. Чудесно е просто така да съзерцаваш, да се освободиш от грижи, тревоги, мисли и да се насладиш на момента с всички сетива. Умееш да предаваш емоции, приятно ми беше!
цитирай
5. shining - 1. emi1ts
26.07.2015 15:42
По-скоро опитващ се да се изпълни с положителни емоции човек. :)
Радвам се,че така просто споделяйки,успявам да предам настроението.Представям си като да сме насядали в една беседка на сянка-тук в блога и си споделяме разни усещания,емоции и преживявания.Приятно е.Разбира се с хора става и затова ти благодаря,както и за вдъхновяващия ти коментар!Нека да е хубаво и твоето лято!
Поздрави!
цитирай
6. shining - 2. crep
26.07.2015 15:45
Благодаря за споделената емоция! Както казах току що,с хора е сладко,така че заслаждам си аз тук в приятна компания. :)
Поздрави!
цитирай
7. shining - 3. anin
26.07.2015 15:48
Благодаря ти! Наистина е разкошно,особено когато те връща и към едни сладки спомени от преди време.
Приятни изживявания желая и на теб!
цитирай
8. shining - 4. paciencia
26.07.2015 15:52
Ето,отново се радвам,че съм успял и на теб да предам емоцията и усещането!Наистина се почувствах страхотно там и в един момент спонтанно грабнах лист и химикал и написах всичко това.Просто ми се прииска да го споделя с вас.Обичам да споделям приятнинки.
Приятно ми беше да сме заедно и благодаря ти!
Хубави дни през лятото ти желая!
цитирай
9. distrelets - И аз се насладих на свободата все ...
26.07.2015 18:22
И аз се насладих на свободата все едно бях с теб! Чудесно си предал собствените си емоции както винаги! Поздрави и хубаво лято!
цитирай
10. shining - 9. distrelets
26.07.2015 19:24
Благодаря ти,свободата е хубаво нещо... :)
Хубави думи,благодаря ти за тях и нека и за теб лятото да е слънчево!
Поздрави!
цитирай
11. benitta - Привет в слънчевата сутрин! :)
06.09.2015 08:35
Много ми хареса това свободно разказче, в което всичко се движи като прожекционно филмче, чуват се птички, вълни и шумолене на листа, приглушен говор на свободни човеци и аромат на пълноценност. Аз най-много харесвам образност и картинка, в която да се позиционирам временно :)) Точно като тази твоята.
Най-красивите моменти са винаги кратки и ги чакаме месеци наред. Обаче написаното не се изпарява и затова чрез него винаги можем да се пренесем в света на свободата!
Хубава неделя и до скоро!
цитирай
12. shining - 11. benitta
06.09.2015 09:16
Здравей,
и на мен ми замириса на ароматно кафе,от най-хубавото,като се зачетох в коментара ти. :)
Радвам се,че по някакъв причудливо-виртуален начин споделяме усещането от тази ярка картинка от къмпинга,която аз имах щастието до изживея на живо.Е,ще ти споделя една любопитна подробност-точно тогава нещо бях слънчасал от предния ден и нещо не бях в състояние да се добера до плажа,та реших да си поседя на сенчица,пък след малко ми просветна да напиша този постинг като едно споделяне на цялостното ми усещане там.Но това са дреболийки,при положение,че само с думите си съм те пренесъл дори и за миг в този свободен свят. Благодаря ти,че не ме забрави и отново си тук и в този пост!Много е приятно,признавам си на глас. :) И на теб свежа,прохладна и свободна неделя ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751643
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930