Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2010 22:57 - Събуждане
Автор: diso Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13115 Коментари: 34 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събуждам се.
Още не съм отворил очи, но вече усещам, че е време за ставане.
Не бързам. Ежедневието няма да избяга.
Ще стана, ще си плисна малко вода и... на компютъра.
О-о-опс! Нещо... май утрото ще се окаже различно. Сещам се, че съм на село, а тук няма компютър и... отново заспивам.
Новият сън се оказва кратък, но пък също толкова отморителен.
Пак се сещам за компютъра - явно липсата му е причина да се наспя така добре, както не се случвало от поне седмица. Другата причина се нарича "телевизия" - няма кабелна, а телевизорът е поне на трийсетина години и лови само "Първа" и "Втора", с мъглива картина и пращящ звук.
А! - за малко да забравя - чашата страхотно Мерло и пукащото в печката дърво.


Излизам навън и ме грабва розавината по облаците на запад.
Как можах да забравя фотоапарата!
Пак ще ме спасява Вярното телефонче.


image

Това розово-оранжево ме подсеща, че на изток слънцето също се измъква изпод завивката си от облаци.
image

image
Ако не знаете какво ще рече "гледат се като котараци" - ето това е!

image
Май на Слънчо още не му се става - пак се мушна под облачния си юрган.
Докато се чудя към кое кафе да поема, някъде отстрани долавям двъжение. Обръщам се. Едър силует тежко, но грациозно преминава над покривите.
Първият щъркел!
Най-близкото плодно дръвче е една вишня, на крачки от мен.
След минута тя е окичена с мартеници, а за мен свършва притеснението да ги пазя да не си "топват" от супата ми.

После - закуска, кафе и много работа. Толкова, че за малко да забравя да снимам градинката...


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
... и първите кайсиеви цветове.

Време е за тръгване. Уморено от целодневното греене, слънцето бърза да се си метне облачната завивка.

image

image

И аз си пътувам към моето легло.
Изведнъж... поглеждам в огледалото, бързо отбивам и спирам.
Излизам от колата.

image
Тук наистина ми трябва фотоапарат!
Телефончето е почти безсилно да улови двата щъркела на границата между съвеещата угар и зеленината на житото. Само на петдесетина метра са, но се виждат като две бели точки.


image

image

Вече съм в града. Червеното на светофара ми дава последна възможност за снимане и ме подканя да прибирам телефончето.

Време е за сън.



Тагове:   дърво,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - РОДИ СЕ ПРИКАЗКА. . . . СТРАХОТИЯ ...
28.03.2010 23:01
РОДИ СЕ ПРИКАЗКА....СТРАХОТИЯ... ОБИЧНО И ЛЮБИМО МОМЧЕ!


Там въздуха е толкоз ароматен,
на билки, на треви ухае.
Там петли в симфония от радост,
възвестяват идването на деня.

Там небето е прозрачно синьо,
безкрайно и сякаш е до теб.
А звездите вечер са огромни
и ти сред тях в космос летиш.

Там ти не можеш да отидеш,
със слава, с пари дори да купиш.
За да го видиш, трябва да умреш,
да се родиш отново, дете да останеш.

07.06.07.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. miralyub - Прекрасно! Цветенцата и слън...
28.03.2010 23:02
Прекрасно!
Цветенцата и слънцето, и спокойствието. И аз ходих на село, но при нас до миналата неделя си имаше сняг, та само са наболи нарцисите и зюмбюлите... няма цветове.
А за времето без компютър... да ти кажа- на мен ми действа много добре, почивам си пълноценно.
цитирай
3. miaa - Здравей,Diso!
28.03.2010 23:09
Ти се появи на един от най- хубавия празници- Цветница!
Щастие и късмет за теб и твоето семейство!
Бъди благословен! И с телефончето, снимките носят пролетно настроение..Въздействащи и хубави :)))Като живи са цветята:))Браво!
цитирай
4. lotos16 - Зравей, приятелю Дисо!
28.03.2010 23:10
Ей, липсваш ни...
Красиви цветенца. И аз вчера видях щъркел, на мен пък ми свърши батерията, докато се опитвах с вариото да го доближа. Кутсуз... :)))))))
Честита Цветница! Да има всеки ден слънце, топлина и цветя в живота ти!
цитирай
5. diso - Джу, казала си го страхотно!
28.03.2010 23:14
Пролетно време от планината се спускат едни аромати - на акация и на липа...
цитирай
6. diso - Мира, всъщност снимките са от "първа пролет"...
28.03.2010 23:17
miralyub написа:
Прекрасно!
Цветенцата и слънцето, и спокойствието. И аз ходих на село, но при нас до миналата неделя си имаше сняг, та само са наболи нарцисите и зюмбюлите... няма цветове.
А за времето без компютър... да ти кажа- на мен ми действа много добре, почивам си пълноценно.

Историята - също. Тогава снимах и една пъпка на зюмбюл, а в събота беше напълно разцъфнал.
цитирай
7. diso - Благодаря ти, miaa!
28.03.2010 23:18
miaa написа:
Ти се появи на един от най- хубавия празници- Цветница!
Щастие и късмет за теб и твоето семейство!
Бъди благословен! И с телефончето, снимките носят пролетно настроение..Въздействащи и хубави :)))Като живи са цветята:))Браво!

Носиш страхотно настроение:))
цитирай
8. lubima - отново ме очароваш с прекрасните ...
28.03.2010 23:20
отново ме очароваш с прекрасните снимки))..и аз ходих на гости на родителите си...но за жалост снимките които направих не са много подходящи за Цветница....ще ги постна..но не искам да развалям празника!Весел Празник на теб)
цитирай
9. diso - Здравей, Лотосче!
28.03.2010 23:20
И моят има варио, но с тази слаба камерка, снимките ми стават ужасни на приближение.
цитирай
10. diso - Весел празник, lubima!
28.03.2010 23:22
lubima написа:
отново ме очароваш с прекрасните снимки))..и аз ходих на гости на родителите си...но за жалост снимките които направих не са много подходящи за Цветница....ще ги постна..но не искам да развалям празника!Весел Празник на теб)

Постни ги, когато сметнеш за подходящо! Важното е, че имаш какво да кажеш с тях:)
цитирай
11. lotos16 - :(
29.03.2010 00:00
diso написа:
И моят има варио, но с тази слаба камерка, снимките ми стават ужасни на приближение.


Ох, ама аз бях на риболов, с фотоапарата... Нащраках сума ти цветенца, листенца, коприви и накрая за щъркела - ядец...
цитирай
12. diso - Ще ми щракаш цветенца, листенца...
29.03.2010 00:30
а после - нямало за щъркела:))
Аз и коприва и тревички щракнах. И една грамадна жаба:)
цитирай
13. lotos16 - Добро утро, Дисо!
29.03.2010 08:01
diso написа:
а после - нямало за щъркела:))
Аз и коприва и тревички щракнах. И една грамадна жаба:)


Браво за жабата! :)))) А аз при толкова жаби, нито една не успях да щракна. Само едно рибе, случайно закачило се на въдичката ми...
Хубава седмица ти желая, приятелю!
цитирай
14. diso - Хубава и на теб!
29.03.2010 08:21
Хубава и на теб!
цитирай
15. nicodima - Минзухарите са от твоята градина, нали?
29.03.2010 09:09
Моите са на балкона и не цъфнаха - наесен ще пренеса луковиците на място, където ще им е добре.
А тази сутрин, като пътувах по Сливница към работата, видях изгряващото зад облаците Слънце и един издигащ се над гледката самолет - но нямах възможност за снимам...
Хубави и изпълнени с красота празници!
цитирай
16. stix - :)
29.03.2010 09:15
Стархотни снимки на цветя си направил.
цитирай
17. allbi - ех :)
29.03.2010 10:16
така се бях затъжила за твоите цветни постинги ...
упс, няма да те критикувам пак
но по-често го прави де ...
цитирай
18. diso - МОИТЕ ЦЪФТЯХА 2 ГОДИНИ НА БАЛКОНА, НО СЕГА ВСИЧКИ Е В ГРАДИНАТА.
29.03.2010 12:03
nicodima написа:
Моите са на балкона и не цъфнаха - наесен ще пренеса луковиците на място, където ще им е добре.
А тази сутрин, като пътувах по Сливница към работата, видях изгряващото зад облаците Слънце и един издигащ се над гледката самолет - но нямах възможност за снимам...
Хубави и изпълнени с красота празници!

Преди това 2 години не успявах да се справя:((
цитирай
19. diso - :))
29.03.2010 12:04
stix написа:
Стархотни снимки на цветя си направил.

При тези възможности на телефона - толкова:))
цитирай
20. diso - Не тъжи, де...
29.03.2010 12:05
Обещавам!
А критики приемам:))
цитирай
21. frina - :)
29.03.2010 12:49
Ех, чак ми стана мъчно, че нямам такива красиви минзухари.:( Разкошни са, браво.:))
цитирай
22. diso - Е, не се натъжавай толкова!
29.03.2010 12:52
И аз вече ги нямам - прецъфтяха:))
цитирай
23. monna - Хубава работа е свършило...
29.03.2010 12:59
Привет!
цитирай
24. mamas - Поредната ти слънчево-цветна приказка :)))
29.03.2010 18:53
Благодаря ти!
цитирай
25. injir - , , Слънцето се измъква изпод зав...
29.03.2010 20:06
,,Слънцето се измъква изпод завивката от облаци,,. Много удачно изречено.Поздрави!
цитирай
26. diso - Привет:))
29.03.2010 22:41
monna написа:
Привет!

Нали си е вярно телефончето...
цитирай
27. diso - mamas,
29.03.2010 22:42
радвам се, че се отби:))
цитирай
28. diso - Ами, спи му се още:))
29.03.2010 22:42
injir написа:
,,Слънцето се измъква изпод завивката от облаци,,. Много удачно изречено.Поздрави!

цитирай
29. mmagy - Здравей, май позабравихме да ид...
29.03.2010 23:53
Здравей,май позабравихме да идваме тук......много работа по нивята ;)))С разните ферми се пощурихме,а тук си е по-красиво и уютно:)До скоро:)))*
цитирай
30. diso - Здравей, май позабравихме да ид...
30.03.2010 00:33
mmagy написа:
Здравей,май позабравихме да идваме тук......много работа по нивята ;)))С разните ферми се пощурихме,а тук си е по-красиво и уютно:)До скоро:)))*

Ама и там колко китки отгледахме...:))
цитирай
31. inel379 - Привет, Diso!:)
30.03.2010 23:04
Показал си ни по един непринуден, толкова земен начин посрещането на пролетта!
Ти и телефонът ти в комбина сте повече от чудесни! Когато си го носиш отвътре усета за пролет, всичко ти помага да го предадеш с вдъхновение! Направо не мога да повярвам, че това са снимки правени с телефон! Изумителни са с естествената красота, свежест и магия на природата - вълшебница!
А имаше ли мускулна треска след трудовия ден?:) Аз, след първото пролетно почистване и прекопаване на дворчето ни, едва се добрах до леглото, но удовлетворението ми беше неописуемо!
Благодаря за този толкова мил пролетния постинг!
Усмихвам се, и пак, и пак, и пак!:)))
Сърдечен поздрав ти изпращам, заедно с настроението, което ме е обхванало от известно време и което се надявам да не ме напуска!
Хубави пролетни емоции ти желая!:)))
цитирай
32. diso - inel379,
31.03.2010 08:35
още не съм имал особено силна мускулна треска, защото се занимавах основно с резитби, но се сдобих с пришки(превърнали се после в мазоли) и с много трънчета в ръцете (от малините) - да имам да си ги вадя за цялата седмица:))
На мен също ми е пролетно и ми се върна желанието за писане и обикаляне из блога.
Благодаря ти за всичките мили думи! Надявам се да продължа с настроението.
цитирай
33. zvezdichka - Харесах
31.03.2010 14:00
си онази китка със сините минзухарчета :). Как приятно ухае на пролет в блога ти :).
цитирай
34. diso - Подарявам ти я:))
31.03.2010 18:12
zvezdichka написа:
Харесах си онази китка със сините минзухарчета :). Как приятно ухае на пролет в блога ти :).

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3307957
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930