Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2010 08:39 - Утро е
Автор: diso Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22920 Коментари: 40 Гласове:
30

Последна промяна: 05.02.2010 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отварям очи. Навън още е тъмно, но е време да ставам. Надявам се днес да успея да уловя малко слънце и от изгрева. Още е рано за излизане. Има малко време да се поразходя из нета.
Съмва се, но утрото не ми носи надежда, че днес ще видя слънцето. Навън е мрачно. Накъдето и да погледна, тежки оловносиви облаци са затиснали земята, дърветата и сградите. А вчера по небето нямаше нито едно облаче. Е, не е за пръв път времето да си прави подобни шеги с мен. Вече съм му свикнал на номерата. Отивам да си направя кафе.
Още от вратата, светлината ме удря в очите. Сякаш попадам в друг свят - светло е, а върховете на високите сгради оранжавеят, облаците са  обагрени в розово, а Рила се вижда по-ясно от всякога. Зарязвам идеята за ранно кафе, грабвам фотоапарата и хуквам навън.
Долу не е толкова обнадеждаващо - между блоковете, къщите и дърветата се мяркат късчета осветено небе, но сивотата владее положението. Най-тъмно е мястото, от което изгрява слънцето. Или поне така изглежда - скрива го планина от бетон, а около нея - само сивота.


image
Поне да хвана розовите облаци над Рила, ясно е, че и днес може да ми се изплъзне. Обръщам се да уловя каквото мога от изгрева.

image
Малко е, но по-добре от нищо.

image
Докато изключа фотоапарата, слънцето се показало и ме поглежда с насмешка: "Май пак ще го вадиш, а?"

image

image

image

image

image
Качването до дванайстия етаж си заслужава, но си има цена - асансьорът не работи.

image

image

image

image

image

image

image

image
Утро е, но аз се сбогувам със слънцето за днес - оловото бавно, но сигурно превзема небето.

От децата в квартала бях чул, че из локвите в Канала се намират хванати в капан рибета, но намерих само това:
image

image

image

image






Тагове:   слънце,   Неда,   ЗОРА,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро ранобуднико. Аз успявам ...
05.02.2010 08:56
Добро утро ранобуднико.
Аз успявам да хвана само залезите - просто терасата ми гледа на югозапад.
Изгрева е най красив над морето - пожелавам ти това лято да успееш да го уловиш там
цитирай
2. nicodima - В 7.15 трябва да съм в колата, ако искам да стигна навреме...
05.02.2010 09:06
Но пътувам на изток и се поздравяваме със Слънцето, ако го има...
Третата ти снимка е трепач!
А в София сутринта имаше гъста мъгла, но сега небето е синьо като... очите на едно старо гадже : )))...
цитирай
3. shaffi - добро утро ,
05.02.2010 09:10
diso,изпращам ти най-слънчевите си усмивки..а за снимките -напомняш ми за Карлсон, който живее на последния етаж-утринната гимнистика подобравя тонуса за цял ден...браво!!
цитирай
4. queerfish - Добро утро!
05.02.2010 09:31
Много ми харесаха снимките ти на леда. Много са красиви! Усмихнат ден ти желая!
цитирай
5. ninaantonova - Добро утро!
05.02.2010 09:33
Много хубави снимки. Обичам облаците, залезите и изгревите. Обичам дъжда. Благодаря ти, хубав ден. :)
цитирай
6. flyco - :)
05.02.2010 09:56
Хареса ми 12-тата снимка.
цитирай
7. elinora - Градски,
05.02.2010 10:05
много рано ставаш ти:)))
цитирай
8. tili - Пак ме разби с тези снимки!
05.02.2010 11:02
А песента е любима на моя любима приятелка и си я фаворитнах ;-))) Лек ден!
цитирай
9. miralyub - жестоко! раждането на слънцето. ...
05.02.2010 11:08
жестоко!
раждането на слънцето...
винаги ме е изумявало.
поздрави!
цитирай
10. diso - Добро утро ранобуднико. Аз успявам ...
05.02.2010 12:03
darling написа:
Добро утро ранобуднико.
Аз успявам да хвана само залезите - просто терасата ми гледа на югозапад.
Изгрева е най красив над морето - пожелавам ти това лято да успееш да го уловиш там

Морски изгрев не съм виждал от 87-ма. Последните 2 години ми се случваше да се събуждам навреме, но не можех да се наканя да се замъкна до морето:))
цитирай
11. diso - Но пътувам на изток и се поздравя...
05.02.2010 12:04
nicodima написа:
Но пътувам на изток и се поздравяваме със Слънцето, ако го има...
Третата ти снимка е трепач!
А в София сутринта имаше гъста мъгла, но сега небето е синьо като... очите на едно старо гадже : )))...

Тази сутрин беше по-облачно от вчера - снимките са вчерашни.
цитирай
12. diso - diso, изпращам ти най-слънчевите ...
05.02.2010 12:05
shaffi написа:
diso,изпращам ти най-слънчевите си усмивки..а за снимките -напомняш ми за Карлсон, който живее на последния етаж-утринната гимнистика подобравя тонуса за цял ден...браво!!

Определено е зареждащо:))
цитирай
13. diso - Много ми харесаха снимките ти на ...
05.02.2010 12:06
queerfish написа:
Много ми харесаха снимките ти на леда. Много са красиви! Усмихнат ден ти желая!

Доста се чудих дали точно тук да ги постна:))
цитирай
14. diso - Много хубави снимки. Обичам обл...
05.02.2010 12:07
ninaantonova написа:
Много хубави снимки. Обичам облаците, залезите и изгревите. Обичам дъжда. Благодаря ти, хубав ден. :)

Дядо ми казваше: "Дъжд или сняг да е, лошо време да не е!" - имаше предвид буря или градушка
цитирай
15. diso - Хареса ми 12-тата снимка. И на мен, ...
05.02.2010 12:08
flyco написа:
Хареса ми 12-тата снимка.

И на мен, макар че си имам други любимци:))
цитирай
16. sestra - Тук е много слънчево от 8ч.
05.02.2010 12:16
Ледени вълни и ледени водни кръгове, и това е страхотно :))) Сякаш във водата се оглежда слънцето от горните снимки.
цитирай
17. diso - много рано ставаш ти:))) Рано...
05.02.2010 13:00
elinora написа:
много рано ставаш ти:)))

Ранобудник съм си, какво да правя:))
цитирай
18. diso - А песента е любима на моя любима п...
05.02.2010 13:01
tili написа:
А песента е любима на моя любима приятелка и си я фаворитнах ;-))) Лек ден!

Питаш ли ме мене - от сутрунта зсамо "Зора йе, суза йе..." ми е в главата:))
цитирай
19. diso - жестоко! раждането на слънцето. ...
05.02.2010 13:02
miralyub написа:
жестоко!
раждането на слънцето...
винаги ме е изумявало.
поздрави!

Обичам да го снимам, а облаците го правят винаги различно:))
цитирай
20. diso - Ледени вълни и ледени водни кръг...
05.02.2010 13:03
sestra написа:
Ледени вълни и ледени водни кръгове, и това е страхотно :))) Сякаш във водата се оглежда слънцето от горните снимки.

Може би...
цитирай
21. martiniki - утро
05.02.2010 14:16
даа, много ми харесаха "високите" снимки - естествено, и локвените цветя! вдъхновяващи са!

Цъфнаха локвите.
Февруари подари астри на утрото.

едната заледена локва ми прилича точно на астрена, а по-нагоре има локва, престорила се на седефена мида ;))
цитирай
22. miaa - Ти притежаваш озарението на човек, ...
05.02.2010 14:21
Ти притежаваш озарението на човек, който вижда, това, което другите не умеят..
Светлият лъч пронизал тъмното небе,огненият диск..
ти можеш да четеш посланията и върху ледените фигури..Аз не се шегувам, това не е комплимент..
За тези твои умения говоря снимките, които си направил.Хубав ден, Diso!
цитирай
23. mileidi46 - Wow,
05.02.2010 14:42
tezi snimki sa val6ebni....Tarsil si simvolika i si q ulovil bezgre6no.n
Nqmam dumi!Osobeno me grabnaxa tretata i devetata (ako ne sam sbarkala v broeneto),kadeto slanzeto osvetqva patq...sqka6 kazva:-sledvaite patq...ima svetlina v tunela...az 6te vi vodq!!
Osvetli denq mi,milo mom4e! Neveroqten si!
Pozdravi za teb i za tvoeto semeistvo!
цитирай
24. diso - даа, много ми харесаха "ви...
05.02.2010 18:05
martiniki написа:
даа, много ми харесаха "високите" снимки - естествено, и локвените цветя! вдъхновяващи са!

Цъфнаха локвите.
Февруари подари астри на утрото.

едната заледена локва ми прилича точно на астрена, а по-нагоре има локва, престорила се на седефена мида ;))

И високите, и ниските снимки си имат очарование по някакъв начин. Днес се чудех защо имам лека мускулна треска - от катеренето и обикалянето, разбира се:))
Този лед едва намерих. Почти навсякъде беше начупен. Интересен е - дава възможност да се развихри фантазията:)
цитирай
25. diso - Ти притежаваш озарението на човек, ...
05.02.2010 18:06
miaa написа:
Ти притежаваш озарението на човек, който вижда, това, което другите не умеят..
Светлият лъч пронизал тъмното небе,огненият диск..
ти можеш да четеш посланията и върху ледените фигури..Аз не се шегувам, това не е комплимент..
За тези твои умения говоря снимките, които си направил.Хубав ден, Diso!

Благодаря ти, miaa! С такива приятели мого още дълго да търся и намирам красотата:))
цитирай
26. diso - tezi snimki sa val6ebni. . . . Tarsil ...
05.02.2010 18:08
mileidi46 написа:
tezi snimki sa val6ebni....Tarsil si simvolika i si q ulovil bezgre6no.n
Nqmam dumi!Osobeno me grabnaxa tretata i devetata (ako ne sam sbarkala v broeneto),kadeto slanzeto osvetqva patq...sqka6 kazva:-sledvaite patq...ima svetlina v tunela...az 6te vi vodq!!
Osvetli denq mi,milo mom4e! Neveroqten si!
Pozdravi za teb i za tvoeto semeistvo!

Благодаря ти! Имам още няколко подобни - интересна тема отвори:))
цитирай
27. bizcocho - Душата ми напълни с тази песен!!...
05.02.2010 19:07
Душата ми напълни с тази песен!!!!
На снимките се полюбувах, но третата си е направо уникална! :))
А това с дванайсето етажа без асансьор съм го преживяла, че и с количка зимна и бебе, ама младоста си е младост. Сега да ми се наложи, отивам на хотел докато оправят асансьора, никакво катерене :))))
цитирай
28. diso - Етажите почти не са ми проблем
05.02.2010 19:44
На ден ходя средно 4-5 километра и даже някое килце отгоре не ми пречи да съм във форма.
Въпросната трета снимка наистина се получи изненадващо - слънцето го нямаше, а след 15-20 секунди вече светеше в целия си блясък:))
цитирай
29. yuliya2006 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ПОСЛЕДНИТЕ СНИМКИ ...
05.02.2010 21:09
СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ПОСЛЕДНИТЕ СНИМКИ СА УНИКАЛНИ!
РАЗВИТИ СЕТИВА ИМАШ СЛЪНЦЕ И УСЕЩАШ..А АЗ ЗНАЕШ ВСЕ СЕ ОЗЪРТАМ ДА ТЕ ВИДЯ...УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
30. diso - СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ПОСЛЕДНИТЕ СНИМКИ ...
05.02.2010 22:01
yuliya2006 написа:
СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ПОСЛЕДНИТЕ СНИМКИ СА УНИКАЛНИ!
РАЗВИТИ СЕТИВА ИМАШ СЛЪНЦЕ И УСЕЩАШ..А АЗ ЗНАЕШ ВСЕ СЕ ОЗЪРТАМ ДА ТЕ ВИДЯ...УСМИВКИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Пожелавам ти късмет:))
цитирай
31. mamas - Разтопи ме...
05.02.2010 22:39
Любимата ми песен на фона на изгрева...
Или обратното - великолепните картини на един прекрасен музикален фон...
Все едно кое...благодаря ти!
цитирай
32. diso - Любимата ми песен на фона на изгр...
05.02.2010 23:00
mamas написа:
Любимата ми песен на фона на изгрева...
Или обратното - великолепните картини на един прекрасен музикален фон...
Все едно кое...благодаря ти!

За мен е удоволствие:))
цитирай
33. inel379 - Каква е тази магия, бе!
06.02.2010 08:30
Направо убийствени снимки си направил!
А песента...Още по!!!
Разглоби ме отвсякъде!
Не мога да изляза от тук!
Да си жив и здрав!:)
цитирай
34. diso - :))
06.02.2010 09:07
Вчера - слънце, днес - сняг...
И пак е красиво!
цитирай
35. cornflower - Зора е, Дисо!
06.02.2010 09:36
Като фойерверк ми подейства постинга ти!
Съдържа огромен заряд!
Аз съм щастлива, че точно на рождения ден на дъщеря ми Зорница, чувам песен `Зора е`...
Благодаря ти и нека зората грее в теб!
цитирай
36. samuraj - Страхотни попадения!
06.02.2010 09:50
Весел уикенд, приятелю!
цитирай
37. diso - :))
06.02.2010 10:08
cornflower написа:
Като фойерверк ми подейства постинга ти!
Съдържа огромен заряд!
Аз съм щастлива, че точно на рождения ден на дъщеря ми Зорница, чувам песен `Зора е`...
Благодаря ти и нека зората грее в теб!

Честит празник на дъщеря ти!
Много радост да ти носи!
Приеми го като поздрав от мен!
цитирай
38. diso - Весел и на теб!
06.02.2010 10:09
samuraj написа:
Весел уикенд, приятелю!

Уикендът едва започва:))
цитирай
39. анонимен - Е ТОЗИ ПОСТ Е СУПЕЕЕЕР !
07.02.2010 13:41
СНИМКИТЕ СА ВЪРХА , А ПЕСЕНТА Е НЕЗАМЕНИМА !
БЛАГОДАРНОСТИ , DISO !
СГРЯ МЕ НА 4000 КМ !)

САМО ЩАСТИЕ !
цитирай
40. diso - :))
07.02.2010 14:27
Много усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3308025
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930