Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 23:36 - Котки
Автор: diso Категория: Лични дневници   
Прочетен: 41210 Коментари: 79 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Котките - животни, които от хилядолетия си оспорват с кучетата първенството за най-рано опитумено животно. Едно е сигурно - кучето е обявено за най-добрия приятел на човека, а котката е свързвана с тайнственост и магии. Не знам защо, но се сещам за филма - "Войната на семейство Роуз" и техните любимци - куче и котка. Сякаш мъжете и жените са като кучетата и котките - мъжете - сигурни, питомни и предвидими, като кучетата, жените - непредвидими, диви и игриви, като котките.
От друга страна, има много жертви на кучетата и не са известни такива на котките...
Изобщо, заплетена история...
А котките продължават да живеят близо до нас, без да се опитумяват напълно.
Ще ви разкажа за няколко селски котки...

Първо ще започна с един спомен от моите ученически години... Бях ходил някъде - на бригада или на екскурзия и като отидох на село, видях непозната женска - бяла, с няколко сиви петна. Баща ми ходил на мелницата (още имаше такава) и "му се лепнала" в полето. Страхотна дивачка... и невероятно интелигентна. Винаги знаеше кога в къщата няма никой и се вмъкваше да търси храна. Щом някой приближеше на десетина крачки, се чуваше едно "туп" на дъските и тя се стрелваше като куршум...

Тези двама палавници са братя - Мишо и Тишо(или Пишо). По-близкият е Мишо. Брат му е абсолютен дивак - това е (почти) единствената му снимка. Погледна ме и ... изчезна в най-близката дупка в оградата.


image
Но преди това го снимах още два пъти:
image
  Промъква се, като истински хищник...

image
А тук се обръща за сбогом.

image
Това е Мишо - истински тигър.

image
Опита да избяга по-далече...

image
но беше "предаден" ... от стопанката си. Той е по-кроткият и при него минават подобни изпълнения. Не и при брат му.

image
Това е Пенка - старата ни котка. Откак ходя в тази къща, женските са Пенка, а мъжките - Пенчо.

image

image
Старата досадница - поне два пъти едва не съм се пребивал заради нея. От ранна сутрин дебне пред вратата. Лесно е да я прескоча или да я избутам с крак. Лошото е, че се мотае в краката и в момента, в който стъпвам на най-горното стъпало ... тя е под крака ми. Автоматично, за да я предпазя, отклонявам крак и ... губя равновесие. Политам надолу по стъпалата и ...едва се за държам подпирайки се по стените. Два пъти ми се размина. Опасявам се, че на третия ще се пребия.
Но пак й нося кокалчета и остатъци от риба.

image
За мое щастие (и ... нещастие на телефона), малките са абсолютни диваци.
Все пак, мацката е по-суетна и по-лесно влиза в кадър.

image
Ето ме по-близо... " Погледни ме във очите..."

image
Тук вече прилага женски номера.

image
А брат й се измъква по оградата...

image
Тук вече няма измъкване!

image
Колкото и да бягат, цялото семейство се събира "около софрата".

image
По-близо от това не може. Всеки търси последни остатъци. Дано се видим догодина!



Тагове:   снимка,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmagy - Мишо е голям красавец!Но и Пенчо и ...
21.12.2009 23:55
Мишо е голям красавец!Но и Пенчо и Пенка са сладури:)
Спокойна вечер!:)
цитирай
2. diso - mmagy,
22.12.2009 00:01
на теб - също :))
цитирай
3. hel - В детството се чувствах не особено ...
22.12.2009 00:16
В детството се чувствах не особено сигурна да ходя из къщата, защото любимата ми котка изневиделица се заплиташе в краката ми - все трябваше да я пазя да не я настъпя. :)))
цитирай
4. diso - hel...
22.12.2009 00:19
значи не само аз съм жертва...:))
цитирай
5. lagrima - Не обичам котки, но тези ми изгле...
22.12.2009 00:28
Не обичам котки,но тези ми изглеждат сладури:)))
цитирай
6. miaa - Сладки животинки. . милички, не...
22.12.2009 00:39
Сладки животинки..милички, невинни!
Много са хубави ! Поздрави, Diso!
цитирай
7. cecka1504 - А пък котката на съседа и толкова ...
22.12.2009 06:40
А пък котката на съседа е толкова любопитна, че скочи от четвъртия етаж, за да види отблизо какво има навън. Наложи се и лекарска намеса - имаше счупвания на нослето :)
Много обичам котки!
цитирай
8. diso - lagrima
22.12.2009 07:01
lagrima написа:
Не обичам котки,но тези ми изглеждат сладури:)))

... и не са ти на живо:))
Наистина са симпатяги! Освен това част от храната си я набавят с лов.
цитирай
9. diso - miaa,
22.12.2009 07:05
поздрави и на теб! Особено през есента са страхотни.
цитирай
10. diso - cecka1504,
22.12.2009 07:07
на едни познати едрият котарак беше скочил от такава височина и изчезна. Върна се след няколко дни, без нещо да му има.
цитирай
11. анонимен - Обожавам котки
22.12.2009 07:46
Те са като мен - непокорни, нараниш ли ги - ще ти отмъстят по най - гадният начин, но отнасяш ли се добре с тях - ще ти дарят цялата любов на която са способни.
Тия диваци и дивачки са много много сладурски :)
цитирай
12. diso - darling,
22.12.2009 08:20
щуричка си ти..., но в това ти е чарът:))
цитирай
13. анонимен - щуричка си ти. . ., но в това ти е ча...
22.12.2009 08:32
diso написа:
щуричка си ти..., но в това ти е чарът:))

Знам си аз , знам си :) :D
цитирай
14. nicodima - Всички хубави хора гледат котки!
22.12.2009 08:57
Повечето ми приятели... Това ме кара да мисля дали аз съм хубав човек, след като не гледам : )...
Всъщност аз отглеждам няколко мъже и всяко животно в къщи ми идва в повече : ))...
За имената - една моя приятелка хранеше уличните котки - те бяха Станчо, Пенчо, Динчо и пр., а нейният охранен мързелив котарак се казваше Мърфи : )...
Котките са индивидуалности, умни и независими животни и ги обичам!
цитирай
15. diso - darling,
22.12.2009 09:16
хубав ден ти пожелавам!
цитирай
16. diso - nicodima,
22.12.2009 09:18
аз също не гледам котка. Да почвам ли да се притеснявам?
:))
цитирай
17. tit - Гледала съм доста котки!:))
22.12.2009 09:23
Но - поединично!
Така - прайд от котки, не съм!:))
Сигурно е забавно, а и на снимка са симпатични!:))
цитирай
18. diso - tit,
22.12.2009 09:27
рижковците не са наши, а на комшиите. Нашите пък, се събират заедно почти само за яденето, колкото да се посдърпат за някоя мръвка:))
цитирай
19. miralyub - прекрасни са! аз още жаля за един ...
22.12.2009 09:42
прекрасни са!
аз още жаля за един страхотен бял котарак от детството ми...
как усещаше само, че точно в определен ден ще отида при баба и дядо , та се прибираше от няколкодневното си скитосване и от заран чакаше на пейката пред къщата...:))
цитирай
20. allbi - мяуууууууу
22.12.2009 10:04
супер постинг :)
котешки

Поздрав!
цитирай
21. nicodima - аз също не гледам котка. Да почвам ли ...
22.12.2009 10:10
diso написа:
аз също не гледам котка. Да почвам ли да се притеснявам?
:))

Ами притеснително е човекът да е готин, пък да няма котка : )... Сега се сетих, че най- готиният ми приятел наскоро прибра втора котка, което показва колко ценен човек е всъщност и как пасва на теорията ми : ))...
Всичко това е шега, разбира се, но един ден ще гледам котка и аз - със сигурност!
цитирай
22. nicodima - Сега ми хрумна, че...
22.12.2009 10:13
...Хемингуей е обичал много котките и ги е описал като невероятни чаровници в "Острови на течението". Всъщност е описвал собствените си котки, които са били над 15 : )...
цитирай
23. cefulesteven - Сладури са, но много манипулират. ...
22.12.2009 10:31
Сладури са, но много манипулират. Реши ли котка - домашен любимец да постигне нещо, прави го, а и всяка със свой характер, приличат си само по това, че всяка си е в нещо своенравна.

Кучетата ми харесват, повече най-вече заради това, че се опитват да те разберат. Преди време ме хвана криза с повръщане/аз често имам такива, точно пред входната врата/ започнах да се гърча, а Боби - пазача на района сяда на задни крака, гледа ме, не ме изпуска от поглед. Личи си, че е разтревожен и с поглед просто ме пита, какво може да ми помогне. Иначе котките ни и на неговата глава се качват, макар само той да може да ги контролира до някъде, коя в кой район да си играе и да не влиза в къщите на съседните. Освен пазач на хората е бавачка на котките и хубаво е, че поне с него малко се разбират, иначе от хората - никакъв респект. Много ме ядосват, но само при мисълта, че ги няма ме обхваща някаква пустош.
цитирай
24. mamas - Хубаво е да има котки вкъщи.
22.12.2009 10:34
Имахме няколко по едно време. Сега няма нито една, защото сме пренаселени и няма подходящи условия, но някой ден пак може да си вземем.
Котката усеща къде те боли, ляга там и отнема болката. Също отнема и лошите енергии в дома.
цитирай
25. benra - имаме
22.12.2009 10:50
коте от два месеца...голяма скица.
цитирай
26. xfire - Няма нищо по-красиво от животно, ...
22.12.2009 11:20
Няма нищо по-красиво от животно, живеещо на свобода...Винаги сме имали гадинки в къщи - първо котки, сега куче, но мисля че кучо ще ми е последен. Чувствам се виновна, затова че му позволявам да живее истински само два часа на ден, макар че получава най-хубавата храна и много любов. Но преди не си давах сметка за тези неща. Благодаря ти, че ми го напомни :(
цитирай
27. diso - Мира,
22.12.2009 11:52
явно не е случайно, че най-често асоциираме котките с т.нар. "шесто чувство"
Първият котарак, който помня като дете, беще бял с 2-3 светлосиви петна.
цитирай
28. diso - allbi,
22.12.2009 11:52
allbi написа:
супер постинг :)
котешки

Поздрав!

малко да си починете от теменужки:))
цитирай
29. diso - У моите баба и дядо са стигали до 7
22.12.2009 11:54
nicodima написа:
...Хемингуей е обичал много котките и ги е описал като невероятни чаровници в "Острови на течението". Всъщност е описвал собствените си котки, които са били над 15 : )...

цитирай
30. diso - Сладури са, но много манипулират. ...
22.12.2009 11:56
cefulesteven написа:
Сладури са, но много манипулират. Реши ли котка - домашен любимец да постигне нещо, прави го, а и всяка със свой характер, приличат си само по това, че всяка си е в нещо своенравна.
Кучетата ми харесват, повече най-вече заради това, че се опитват да те разберат. Преди време ме хвана криза с повръщане/аз често имам такива, точно пред входната врата/ започнах да се гърча, а Боби - пазача на района сяда на задни крака, гледа ме, не ме изпуска от поглед. Личи си, че е разтревожен и с поглед просто ме пита, какво може да ми помогне. Иначе котките ни и на неговата глава се качват, макар само той да може да ги контролира до някъде, коя в кой район да си играе и да не влиза в къщите на съседните. Освен пазач на хората е бавачка на котките и хубаво е, че поне с него малко се разбират, иначе от хората - никакъв респект. Много ме ядосват, но само при мисълта, че ги няма ме обхваща някаква пустош.

Затова сравнявам котките с жени:))
цитирай
31. diso - mamas,
22.12.2009 11:58
mamas написа:
Имахме няколко по едно време. Сега няма нито една, защото сме пренаселени и няма подходящи условия, но някой ден пак може да си вземем.
Котката усеща къде те боли, ляга там и отнема болката. Също отнема и лошите енергии в дома.

съгласен съм, че трябва да има условия за гледането на домашни любимци и чак тогава да се вземат.
цитирай
32. diso - коте от два месеца. . . голяма скица. ...
22.12.2009 12:01
benra написа:
коте от два месеца...голяма скица.

Оше много години да му се радвате!
цитирай
33. diso - Няма нищо по-красиво от животно, ...
22.12.2009 12:03
xfire написа:
Няма нищо по-красиво от животно, живеещо на свобода...Винаги сме имали гадинки в къщи - първо котки, сега куче, но мисля че кучо ще ми е последен. Чувствам се виновна, затова че му позволявам да живее истински само два часа на ден, макар че получава най-хубавата храна и много любов. Но преди не си давах сметка за тези неща. Благодаря ти, че ми го напомни :(

При котките е по-различно - на село са свободни, обикалят, ловуват и не се натрапват много.
Куче на свобода си е напаст.
цитирай
34. zvezdichka - Тя котката
22.12.2009 12:09
си е писана, т.е. обича да се омилква и да я милват :). И мърка много хубаво :). Аз в родния си град имах котки, които отгледах още от малки и ги пусках да спят при мен в стаята. Котката, вече е голяма и сега все гледа да се втурне в стаята и да се мушне я в гардероба, я на стола под масата, защото вече не й е позволено да влиза :). Но е голяма ловджийка и писана същевременно :). Казва се Сиса - шарена, а си имаме и един Костадин - който е по страхлив от майка си, но също е гален и дебел сега през зимата.
цитирай
35. diso - snimkite ti verno ne struvat. Pylen ...
22.12.2009 12:10
tarmacadam написа:
snimkite ti verno ne struvat. Pylen rezil. Postingite ne sa po-dobri. Blogeryt bbbb ne izlyga za teb.

Никъде не съм казвал, че са нещо особено, както и не натрапвам на никого нищо. Поправи ме, ако греша, но не ми е известно да е казал добра дума за някого.
Благодаря и за информацията - бях чул, че някой писал нещо, но не ми казаха кой. поне да знам за какво става дума. Аз, като спомена някого в пост, му се обаждам. Мисля, че е честно така.
Хубав ден ти желая!
цитирай
36. diso - си е писана, т. е. обича да се омилква ...
22.12.2009 12:12
zvezdichka написа:
си е писана, т.е. обича да се омилква и да я милват :). И мърка много хубаво :). Аз в родния си град имах котки, които отгледах още от малки и ги пусках да спят при мен в стаята. Котката, вече е голяма и сега все гледа да се втурне в стаята и да се мушне я в гардероба, я на стола под масата, защото вече не й е позволено да влиза :). Но е голяма ловджийка и писана същевременно :). Казва се Сиса - шарена, а си имаме и един Костадин - който е по страхлив от майка си, но също е гален и дебел сега през зимата.

Много им се кефех след риболов - надули коремчетата и се натъркаляли по гръб:))
цитирай
37. анонимен - redhead
22.12.2009 12:52
Имаше една приказка,за това какво си мислели кучето и котката домашни любимци, ще си позволя да я цитирам:
Кучето си мислело: "Тези моите стопани са много добри, хранят ме, разхождат ме, глезят ме, явно са богове."
Котката си мислела:"Тези моите стопани са много добри, хранят ме, милват ме, глезят ме, явно съм богиня.":))))
Аз си отглеждам една принцеса в къщи и определено тя се мисли за богиня:)))
цитирай
38. diso - redhead,
22.12.2009 13:00
значи си от "избраните" - не всеки си има богина вкъщи :))
цитирай
39. diso - nikodima 21,
22.12.2009 13:05
да е "твърде готин" човек, също не е особено готино - наложи ми се да посетя апартамент с 15-20 котки, като ходех обут, заради многото локвички урина и изпражнения.
цитирай
40. katan - постинга е хубав, но аз не мога да пиша нищо в момента:(((
22.12.2009 13:48
Очите ми са насълзени:(((
Това беше моето любимо коте:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/10/rojden-den.302340
това е линк за рожденния й ден.

http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/01/19/na-moeto-kote-griun.279273, а това съм го писала преди повече от 11 години, когато беше "бебе".


цитирай
41. анонимен - Мяу
22.12.2009 13:49
Поздравление за поста! Обичам котацие, гледам си, а и те е обичат!
цитирай
42. elinora - diso,
22.12.2009 15:49
много мацки и всичките хубави, щастливец си ти...Аз предпочитам кученца обаче.
цитирай
43. анонимен - Добре е да научиш нещо и за правоп...
22.12.2009 15:53
Добре е да научиш нещо и за правописа. Пише се опитОмен, произлиза от думата питомен. Грешно е да се изписва питУмен.
цитирай
44. анонимен - Miro
22.12.2009 16:15
Не искам да се явявам адвокат на човека, обаче е вбесявам когато някой идиот си позволи да поправя друг за правопис. С един полу-назидателен, полу-саркастичен тон. Всеки сам си преценява дали му е необходимо да учи "правописа", а тези чието чувство за естетика е изключително засегнато от няколко грешно изписани думи, могат да спрат да четат, да минат нататък и да ни спестят безполезните си мнения. Вече едно нещо не може да прочете човек без от някъде да изкочи "граматическата полиция".
цитирай
45. анонимен - котки
22.12.2009 17:02
Пише се "опитомен". Щом пишеш на такова място трябва да следиш за правописа си . Иначе котките са големи сладури.
цитирай
46. rpatel - Сладури! И аз едно време на вилата си ...
22.12.2009 17:27
Сладури! И аз едно време на вилата си гледах 2-3 котки, че и малките им. Обаче после си взех куче и на котешкият рай дойде краят, вече не смееха да идват. Обаче и до сега ги имам на снимки. И Петруша и Ина и Ники и... как им бяха имената на малките, че вече взех да ги забравям, все пак всяко лято отглеждахме поне 2-3 малки и така в продължение на много години. Сега баба ми гледа котки, по точно котараци, Тигър и Лео. Големи са сладури! А аз си имам кученце.
цитирай
47. анонимен - котките на свобода
22.12.2009 17:27
Домашната котка си е домашна, защото не живее на свобода, а в къщи , до огнището, мъркаща и търкаляща се. Чудесно ще е да има ВЪЗМОЖНОСТТА , ако желае, да излезе навън, но да има винаги ГАРАНЦИЯТА, че може да се прибере вътре. Че ще има място , където няма да я стрелят с въздушна пушка, няма да я изтърбушат кучета, няма да я отровят съседи, няма да я премаже на палачинка кола, няма да пукне от измръзване при -20... Който може да прибере котка от улицата - нека го направи, особено сега, просто ще е направил едно истинско добро най-вече на себе си, тъй като котките са подарък за всяка душа, която е съхранила малко човещина в реалния смисъл на думата в себе си. И не, не е същото като да приютиш бездомник - от хората винаги можеш да очакваш от лошо по лошо, но от котките получаваш, това което заслужаваш.
цитирай
48. darcy - Много обичам котки!
22.12.2009 17:30
Те са ми любимите животни.
:-)))
цитирай
49. blackle - :)))
22.12.2009 17:51
Като един истински фен на котките ти благодаря за постинга :)
цитирай
50. анонимен - Имах котка, дойде си с името - Бамби, ...
22.12.2009 18:43
Имах котка, дойде си с името - Бамби, от бамбашка, така я бяха кръстили семейството в което тя се беше родила. Рижава, с много гъста козина, при коремчето и беше нежно розово, но самата котка беше по скоро тигърче, драскаше, командваше, въобще си беше господаря на къщата ни. Въпреки, че съсипа новите мебели на майка ми ние всички я обичахме и се грижихме за нея с любов. Ако Бамби е легнала при мен, не смея да стана, защото ще наруша съня и, а това на нея хич не и се нравеше, веднага ще ме одраска. Всъщност най много мен ме драскаше, за цяло и нещяло. Когато се разгони и намерихме партньор, същия като нея, с още повече козина, любовната и игра беше достойна за роман. След 66 дни Бамби роди три красиви рижави котенца, беше невероятна майка, ходеше след тях, молеше ги да се хранят, а те правеха бели, а тя ги ступваше. Научи ги да ходят в легенчето в банята. Когато и последното котенце дадохме на добри хора с двор тя се разболя от мъка. Всеки ден я водихме на инжекции, слава богу, оправи се. Бамби си отиде от този свят на 12 години, много ни беше мъчно за нея, и сега си я спомняме с любов.
цитирай
51. teachme - Личи си,
22.12.2009 20:09
че не само разбираш от котки, а и ги обичаш:)
а на мен са ми любимите домашни любимци:))
Весели празници!
цитирай
52. sestra - Най- добрите за снимане са,
22.12.2009 20:39
много фотогенични, но и трудни със своенравието си. И аз ги обичам. :))
цитирай
53. diso - Катя, съжалявам, че съм предизвикал сълзи у теб
22.12.2009 22:22
katan написа:
Очите ми са насълзени:(((
Това беше моето любимо коте:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/10/rojden-den.302340
това е линк за рожденния й ден.

http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/01/19/na-moeto-kote-griun.279273, а това съм го писала преди повече от 11 години, когато беше "бебе".

Все пак, всичко това е част от живота.
цитирай
54. diso - ан. 42, радвам се, че ти е харесало:))
22.12.2009 22:23
анонимен написа:
Поздравление за поста! Обичам котацие, гледам си, а и те е обичат!

цитирай
55. diso - Ели, 3 от тези 5 са мачовци:))
22.12.2009 22:24
elinora написа:
много мацки и всичките хубави, щастливец си ти...Аз предпочитам кученца обаче.

цитирай
56. diso - Анонимен, благодаря за поправката!
22.12.2009 22:25
анонимен написа:
Добре е да научиш нещо и за правописа. Пише се опитОмен, произлиза от думата питомен. Грешно е да се изписва питУмен.

Бързането не ме оправдава.
цитирай
57. diso - 45. ан. - Миро, благодаря за защитата!
22.12.2009 22:33
Имам известни претенции, че поназнайвам правописа и се стремя да го спазвам. Моя си е грешката, че в бързането, не съм се проверил.
Само не разбирам защо "граматическата полиция" е анонимна. Единствено tarmacadam критикува от ник в този пост.
Не виждам какво толкова срамно има да си кажат от ника каквото им е на езика.
цитирай
58. diso - ан. 46, ако искаш, виж коментара към 45.
22.12.2009 22:34
анонимен написа:
Пише се "опитомен". Щом пишеш на такова място трябва да следиш за правописа си . Иначе котките са големи сладури.

цитирай
59. diso - rpatel,
22.12.2009 22:38
харесвам котките, както и кучетата, но да не прекрачват прага на жилището ми. Вероятно съм се травмирал от едно гостуване у наши близки с невъзпитавано куче.
цитирай
60. diso - ан. 48, котките са доста "по-оправни" навън от кучетата
22.12.2009 22:44
Живеят си полудиви, част от храната си набавят, като ловят гризачи и птички.Все пак, в Африка живеят диви сред лъвове и леопарди.
В най-големия студ е нормално да бъдат приютени някъде, но не и да им става навик. Има си домашни котки, за които да живеят в жилището е нормално, но свободните котки сами искат да са навън.
цитирай
61. diso - darsy, надявам се и тези да са ти харесали:))
22.12.2009 22:45
darcy написа:
Те са ми любимите животни.
:-)))

цитирай
62. diso - andrei, много своенравен аватар си имаш:))
22.12.2009 22:52
andrei написа:
най-независимите и свободолюбиви същества.Ако трябва да си избера някое животно за герб,то това е котката.

Има и гербове с котки.
цитирай
63. diso - blackle, за мен беше удоволствие да ги снимам :))
22.12.2009 22:53
blackle написа:
Като един истински фен на котките ти благодаря за постинга :)

цитирай
64. diso - ан. 52, мъката на мои познати по домашните им любимци
22.12.2009 22:56
е също причина да не искам такъв. Животното става като член на семейството и ... умира. Тъжно!
цитирай
65. diso - teachme, мислиш ли, че разбирам?
22.12.2009 22:58
teachme написа:
че не само разбираш от котки, а и ги обичаш:)
а на мен са ми любимите домашни любимци:))
Весели празници!

Все едно да разбирам напълно жените :))
Весели празници и на теб!
цитирай
66. diso - sestra, малките дивачета ми бяха по-лесни за снимане
22.12.2009 23:01
sestra написа:
много фотогенични, но и трудни със своенравието си. И аз ги обичам. :))

С повече обикаляне и дебнене успях да ги хвана. Пенка ми беше кошмара - гледа, че имам нещо в ръката (телефон) и все очаква да й пусна храна - не можах почти цял ден да я хвана в профил.
цитирай
67. magity - :)))
22.12.2009 23:53
много са сладки котета ...
цитирай
68. diso - много са сладки котета. . . Сладки ...
23.12.2009 07:11
magity написа:
много са сладки котета ...

Сладки "малки тигри" :))
цитирай
69. elinora - diso,
23.12.2009 10:24
а кучета не харесваш ли...
цитирай
70. riba - Кучета и котки
23.12.2009 14:07
И аз харесвам кучета и котки, но досега никога не съм имал, не задруго, а защото страшно много мразя как мирише когато се намокри куче и досадните косми навсякаде по къщата при условие че глоемия ми син е на 2 години и 3 месеца а малкия на 3 месеца е дори абсолютно забранено да се вкара куче или котка вкъщи. Иначе, ако имам къща задължително бих си взел НЕМСКА ОВЧАРКА страшно ги харесвам
цитирай
71. diso - Ели, харесвам разни животни,
23.12.2009 21:50
elinora написа:
а кучета не харесваш ли...

но само с рибки мога да живея в една къща:))
цитирай
72. diso - riba, май сме от една партия с теб:))
23.12.2009 21:51
riba написа:
И аз харесвам кучета и котки, но досега никога не съм имал, не задруго, а защото страшно много мразя как мирише когато се намокри куче и досадните косми навсякаде по къщата при условие че глоемия ми син е на 2 години и 3 месеца а малкия на 3 месеца е дори абсолютно забранено да се вкара куче или котка вкъщи. Иначе, ако имам къща задължително бих си взел НЕМСКА ОВЧАРКА страшно ги харесвам

цитирай
73. riba - [quote=diso][quote=elinora]а кучета не харесваш ли...[/quote]
24.12.2009 13:35
diso написа:
elinora написа:
а кучета не харесваш ли...

но само с рибки мога да живея в една къща:))

честно казано и аз вкъщи имам рибки само
цитирай
74. diso - riba,
24.12.2009 18:11
в момента нямам рибки, но имам планове:))
цитирай
75. riba - [quote=diso]в момента нямам рибки, но имам планове:))[/quote]
24.12.2009 21:28
Незнам, но големия много харесва риби нищо че е на 2 год и 3 месеца като види рибки и по постингите и постоянно ги сочи и се радва
цитирай
76. basst - Котката е свещено животно. Има цяла ...
25.12.2009 12:23
Котката е свещено животно. Има цяла богиня с тяло на жена и глава на Котка - Бастет или Баст :)
А и те са си хишници.....;) Моята вкъщи е се пробва да е и куче - 2 в 1 - драска, хапе, а как ръмжи!!! Всяко куче може да и завиди!!! И изобщо не дава да я галят - само, ако тя реши и то за 1-2 минути, след което вече си ухапан, издран и т.н.... :)
цитирай
77. diso - Незнам, но големия много харесва ...
26.12.2009 00:39
riba написа:
Незнам, но големия много харесва риби нищо че е на 2 год и 3 месеца като види рибки и по постингите и постоянно ги сочи и се радва

От кого ли е наследил това:))
цитирай
78. diso - Но нали си богиня котка - вярвам, че се справяш с нея:))
26.12.2009 00:41
basst написа:
Котката е свещено животно. Има цяла богиня с тяло на жена и глава на Котка - Бастет или Баст :)
А и те са си хишници.....;) Моята вкъщи е се пробва да е и куче - 2 в 1 - драска, хапе, а как ръмжи!!! Всяко куче може да и завиди!!! И изобщо не дава да я галят - само, ако тя реши и то за 1-2 минути, след което вече си ухапан, издран и т.н.... :)

цитирай
79. kasnaprolet9999 - Моята е същата като твоята.
26.12.2009 18:59
Обича само да се галим приближавайки си главите една към друга. Река ли да я погаля с ръка, ме захапва първо леко, а ако съм настоятелна драска и хапе силно. Иначе винаги е до мен, сега стои до компи отзад и сякаш знае, че пиша за нея.Тя е тип Додо-с дълги задни крака, черно -бяла и много игрива, въпреки че е вече на 5 г. Весели празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diso
Категория: Новини
Прочетен: 3302956
Постинги: 249
Коментари: 6662
Гласове: 18433
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031