Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2014 00:29 - На стената на Лятото
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 3589 Коментари: 8 Гласове:
3



Лятото смени своята профилна снимка-
очите му светят- едното от слънце,
другото- от мълния;
косите му са пълноводни и носят
златни риби, отломки, хляб и...какво ли не;
устните му са изгарящи като лед
и хладни като гола истина;
раменете  му са  като корабни платна,
а дланите му татуирани с диви цветя.
Кронос харесва това.
Лятото обнови своята снимка на корицата-
карта на континента Любов-
изплувал сред тектониката на плочите.
Лятото хареса страницата и снимка на Есента-
пасо добле с Дъждовния вятър
под конфети от падащи листа.
Лятото качи 108 снимки:
усмихнато голо бебе,седнало в пясъка,
с шапчица на цветни точици,
с лопатка, гребълце и кофичка;
покатерено на дърво хлапе
с осеян с лунички нос,
ожулени колене и захапало ябълка;
младеж, с първото си питие в погледа,
разхлабена вратовръзка,
преметнал ръка през раменете
на червенокоса, златоока девойка
в червена рокля с дълбоко деколте;....
Лятото сподели състояние:
" Ако някой смята, че някои ваши състояния
не са ви присъщи и не ги харесва,
светкавично му се усмихнете,
погалете го с дъждовни пръсти
и му блеснете в очите."
Кронос, Есента, Пролетта, Зимата, аз
и още няколко хиляди харесваме това.
Лятото ме сръчка.
Лятото промени своето състояние
на " обвързано" . С мен.
Познавате ли Лятото?
Ако искате да видите
какво споделя с приятели,
изпратете му покана за приятелство.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - обвързано
08.08.2014 08:23
с мен!

Винаги съм харесвала средния род на лято-то:))

Много хубав си го наредила - заприлича ми на едно мое, от човеците, които пишех преди години, но това е от обвързването:)))
цитирай
2. indi - :)
09.08.2014 01:29
И аз! :)
Маже да покажеш ако искаш, с кеф ще го прочета!
Ако до един обвързан застане още един, тогава предвиждам такова лято, че само си викам : " Дано! " :))
цитирай
3. martiniki - e, моето е от преди ерата на Фейсбука, но усещането за Лятоо, което ме отнася...
10.08.2014 15:51
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=38146
цитирай
4. indi - И от преди да съм станала част от сайта! :))
11.08.2014 00:00
Много е готин!С тия ленени панталони и житния клас между зъбите..:)) Страхотен е! Благодаря ,че показа!:)
цитирай
5. martiniki - непременно ленени, отпреди аз да нося лен тъй упорито:) рисувала съм го
11.08.2014 21:33
преди години си мислех за книжка, но все удрям на камък с илюстрации, илюстратори
цитирай
6. indi - Човеците ти наистина трябва да ги сложиш в книжка!
12.08.2014 11:49
То ако можеш да го нарисуваш, най- добре ти да си си илюстратор, защото от първо лице чувстваш нещата. Ако друг ги прави...трябва да ти допадне наистина. Ми ако решиш, ще ти направя аз една- две на някои и ако ти харесат, ще се радвам да съм ти илюстратор! :) Сега ще подхващам илюстрации за книгата на Мария, която най- сетне се престраши да издава.:)
цитирай
7. marrta - ехааа - супер, Стеф, щом рисуваш - качи нещо да видя ( от себе си не съм доволна)
13.08.2014 08:50
коя книжка? на Мария? Радкова?
цитирай
8. indi - Рисувам..То и аз все не съм доволна от себе си , ама.:)
14.08.2014 12:58
Напоследък нищо за себе си не съм правила, само в работата рисувам. Ще видя какво мога да кача и да пратя и да видим като как, че смених компютъра и сега съм с един уиндоуз 2008 , нямам офис пакет, не мога да отварям файлове и да пиша, още го разгадавам и ми лази по нервите, всички файлове и снимки са ми в старата щайга - Александър трябва да ми ги качи на флашка и да ми ги прехвърля.. Та така...На Радкова, да..:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953382
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол