Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2008 14:20 - Мистично, есенно...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 20911 Коментари: 49 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мистично хубаво... Избран мой миг!...Вятърът танцува с падащо листо... 
Очите ми-птици в небето полетяха...
Поемам дъх, есента е в мен...
Ще ви  разкажа...за вчерашния мой ден...Един мой ден, който като пеперуда отлетя и ме остави в есенната гора...:)
Слънцето рисува есенно, мистично...Лъч си вземам, за да се опитам..., с думички обаче...:)
И така...Съботно утро, есенният вятър шепне... Косите ми си разговарят с него...:)
Вървя...усмихвам улицата, вятърът, листата, хората, дърветата дори...:)
Влизам...Светло е!...Донасям есен...
image
А наоколо...мистична музика звучи...:) Квартет "Мистик"...

image
Есенно-мистично...Хубаво... Звучат прекрасно!...
Четири момичета - две от тях, ученички в музикалното училище, а другите две студентки в музикалната академия, поели вече по своя път...

image
Усмихнато-есенно им задавам въпроси...:) 
Мигове-падащи листа...Но преди да се приземят, танцуват ли танцуват...:) Запомнящо...

image

Изрисувахме есенния ден със звуци..., любими, прекрасни звуци... Като "Виктори" на "Бонд", или пък великолепната мелодия от филма "Професионалистът", като песни на "Бийтълс", валсове на Щраус....Нали ви казах - мнооого любими звуци-есенни пеперуди!...

image
А аз обичам да разговарям, да общувам..., да предразполагам всеки, "влязъл" в моя ден...
Картините, в есенни нюанси, зад мен, са на млади талантливи художници от пловдивската художествена гимназия...Те също бяха в моя ден...и обогатиха нюансите на есента...

image
А ето ги и още едни мои гости - трио "Динамика", от гр. Първомай.
Мистично ще издам, че младата дама, която е най-близо до мен, се казва Спасимира и е от blog.bg...:)

image
Разкривам още една тайна..., на секундата - и трите пеят прекрасно...
Гласовете им са...сякаш в унисон с цялата есенна красота...Трептят пеперудено нежно..., рисуват нюанси...Мистично хубаво...:)

image
...и цветно...Пурпурни листа усмихнато се носят...Младите хора до мен са художници... По време на предаването не спират да рисуват...Сътворяват портрети на почти всички гости в студиото...

image
А момчето и момичето, с които разговарям са иконописци...
Рисуват вълшебно...

image
На масичката има икони, нарисувани от тях...
 
image
Златисто е вън... Балада се стеле...
Една прекрасна балада на "Металика", в унисон с есента...
Квартет "Мистик" имат изпълнения и с различни солисти... 

image
Цветен, есенен спомен...или иначе казано - снимка за спомен!...:)
Винаги в края на предаването се снимам с всичките си гости...:)

image
А ето ме и с мистичните момичета от квартет "Мистик"...:)
Куп есенни листа, усмихнати при това:)))

image
А ето ги и песенните момичета от "Динамика"...:)
Песенни, есенни, листопадно понесени...:)))

image
И една много скъпоценна за мен снимка, със Спасимира...:)
Много мило, приятно, усмихнато златно листенце...Пеещо безкрайно красиво...:)
Златисто е вън...Есента е в мен...Издърпах си слънчев лъч, за да нарисувам вчерашния ми ден..., за вас, приятели...:)
Мистично хубаво да ви е!...И есенно...
С поглед ви прегръщам...
Листопадно танцуващо ви се усмихвам...:)





Тагове:   мистично,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - колко радост
09.11.2008 14:34
внесе и душата ми и в дома ми. Благодаря ти.
цитирай
2. anastasiia - victoriavselena, радостно ти благодаря
09.11.2008 14:47
за топлинката...:)
Погледни навън!...Листопадно красиво е...и тихо....
цитирай
3. aredhal - Чудесно е, че има толкова талант...
09.11.2008 14:54
Чудесно е, че има толкова талантливи млади хора. Прекрасно е, че си им дала шанс за изява!
цитирай
4. probe - :)
09.11.2008 14:56
Отново всичкото красиво
в студиото Ви се е скрило .
цитирай
5. anastasiia - aredhal, талантливи хора има много!:)
09.11.2008 15:00
Всяка събота, осем години вече, представям талантливи хора на различни възрасти... И откривам все повече и повече, и все нови и нови таланти...
Хубаво е.., да...:)
цитирай
6. anastasiia - probe, от студиото след това
09.11.2008 15:05
навън красивото пък полетя...:)
Обагрихме града, листата...
Усмихнахме дори...душата
на всеки, срещнал ни в деня,
в който красотата полетя...:)
цитирай
7. anastasiia - marcela, много ще се радвам,
09.11.2008 15:19
много ще ми е приятно да гледаш предаването ми...:) Това е нещо, което правя с много любов..., ще го доловиш, сигурна съм...:)
Благодаря ти за добрите думи!:)
цитирай
8. exibella - Мистично, есенно, приятно, красиво...
09.11.2008 15:35
Квартет "Мистик" са много готини:)
Усмивки от мен:))))... златни:)))))
цитирай
9. anastasiia - exibella:)))
09.11.2008 15:39
Хей, Спасимирка, а пък при мен продължават да валят отзиви от зрители, колко хубаво пеят момичетата от "Динамика":) Много сте впечатлили аудиторията ни, съвсем сериозно!...
Усмивки и от мен...вълшебно, песенно хубави:))))
цитирай
10. cornflower - Златисто е вън
09.11.2008 15:41
Балада се стеле...
Всичко си казала само с тези думи.
Аз мълча... и слушам музика...
И благодаря!
цитирай
11. anastasiia - cornflower, отронващи се листи-думички
09.11.2008 15:47
танцуват...Красиво е...
Твоите листи-думички ме докоснаха...истински...
И ми стана златно...
Мълча...И ти благодаря...
цитирай
12. enjoy6 - Вече наистина
09.11.2008 17:07
стана есенно и след много кратко време клоните на дърветата ще свалят напълно златистата си одежда за да се пременят с бяла пухкава.Есенния листопад винаги ме е очаровал, както и твоите мили гости!
"Мистик" имах възможност да видя на миналогодишния бирен фест в Пловдив.Наистина са прекрасни музиканти!
Благодаря за хубавата изненада с красивото листенце!
Много песенно усмихнато есенно настроение за теб и твоите гости!
цитирай
13. anastasiia - enjoy6, може би всяка нощ
09.11.2008 17:12
есенната фея разпуска златистите си коси и всяка сутрин всичко е обагрено в златни нюанси...:) Все по-златни и по-златни...
Радвам се, че си имала възможността да чуеш на живо "Мистик"!:) Наистина звучат прекрасно...
Песенни усмивки и от мен, есенно блеснали:))))
цитирай
14. exibella - Радвам се :)))
09.11.2008 18:06
Много ми харесва студиото така:) не го бях виждала по-този начин подредено:)
А ти...можеш ли да познаеш коя снимка на мен ми е най-скъпоценна?;))))))



цитирай
15. helios - Ася,
09.11.2008 19:06
Зарази ме с мистично-златисто настроение и ме усмихна!:)Толкова сте красиви!!:))
Поздрави и благодарности за представянето на младите таланти!:)
цитирай
16. anastasiia - Спасимирка, защото не си идвала
09.11.2008 21:52
през новия телевизионен сезон, т.е. след ваканцията на предаването. От тогава сме с нов дизайн...:) Радвам се, че ти харесва, защото много неща са по моя идея вътре:) Забелязваш ли колко съм скромна?;)
И коя ли, наистина, снимка ти е най-скъпоценна?:)))

цитирай
17. exibella - Асенце
09.11.2008 22:09
Откривам че по вкусове си приличаме:)
Аз наистина много харесах студиото:) Оранжевия диван така разделен на части...много оригинално измислено...отделно ъгълчето по средата, където си ти, също много готино:)
Червения диван също е мноого сладурски. И висящите лъскави неща зад него:) И сякаш всичко си е точно на мястото...т.е. оранжевото си стои прекрасно отдясно, а червеното от другата страна... Аз още като влязох и реагирах на глас " Оооо тук е промененооо, сууупеер е" ( виж ме и аз колко съм скромна) :D ;)
И освен,че не съм идвала в новия тв сезон и не съм идвала по това време на годината:) Някак си се усеща есенната атмосфера:)))))) приятно е...
Коя снимка ми е най-скъпоценна ли? Ами естествено, че най-хубавата;) Ще ти подскажа малко;) - на нея съм с една любима моя прелест ( с прекрасен зелен поглед) :) Сети ли се вече?
Целувки,Слънчо:))))
цитирай
18. анонимен - хеййй..... Асяяяяя!
09.11.2008 23:42
току що гледах повторението точно на това предаване. Не знам какво да кажа - ти ми отне думите - толкова е готино! ;) Много ми хареса изпълнението на Трио Динамика! Втората песен от репертоара на Сезони беше страхотна! Нали ще може и аз да ти отговоря на въпроса?
Според мен, есента, както и всеки сезон си е мистичен.Но есента си има нещо по-тайнствено у нея. Това е нейната "малка тайна" ;). Без мистичност няма да я има красотата и сезоните! ;)
Поздрави!
цитирай
19. anastasiia - helios, пожелавам ти
10.11.2008 00:05
да чувстваш мистичността на есента и то в най-златните й нюанси още мноооого дълго време...Ще вървиш и ще излъчваш...златни искрички..:)
Поздрави и за теб!:)))
цитирай
20. anastasiia - exibella, знаеш ли,
10.11.2008 00:10
че преди малко те повтаряха?...Исках да кажа, повтаряха предаването:) /за втори път днес:)))/
Радвам се, че ти харесва интериора...Някак по-уютно, като че ли е етака..., в полукръг - всички се виждаме...И тези "висящите, лъскави неща", като се осветят с цветните прожектори дават хубав ефект.:)
Зеленооко, есенно ти се усмихвам:))))
Целувки и от мен:))))
цитирай
21. anastasiia - анонимен, наистина песента
10.11.2008 00:13
"До утре" е много хубава, а момичетата от "Динамика" правят многогласа перфектно!:) И аз много харесах изпълнението им...
Много ми е приятно, че отговаряш на въпроса, който поставих като тема към зрителите...Да, със сигуност вески сезон носи своята мистичност, но в есента си има една особена тайнственост..., една тиха съкровеност...Може би затова е любима на поетите, художниците...
Поздрави и от мен:)
цитирай
22. анонимен - Ти цялата си есен, Ася
10.11.2008 09:53
Мистика и есен, излъчваш и привличаш!
На екрана си като есенно цвете, витална, винаги усмихната!
Хората те обичат! Омайваш всички!Бил съм и в студиото ти. Продължавай!
цитирай
23. waterlily - цветно, мистично, мелодично. . . ...
10.11.2008 10:46
цветно, мистично, мелодично... Отново ми донесе усмивка! :))
цитирай
24. anastasiia - анонимен, една есенна Ася
10.11.2008 10:46
мистично тайнствено ти благодари!...:)
цитирай
25. eddie - ***
10.11.2008 10:48
To s Teb i zimata e topla ...
Izvinqvai che pischa na latinica :)-
цитирай
26. anastasiia - waterlily, подарявам ти
10.11.2008 10:49
лилав листопад!:)
И още усмивки...:)))
цитирай
27. anastasiia - eddie, а с теб ми е
10.11.2008 10:55
пухкаво, заешко, розово...:)
Топли, есенни усмивки:)))
цитирай
28. nadagr - Чуден ден си сътворила
10.11.2008 11:24
с тези прекрасни таланти!Излъчват го от снимките,а на живо сигурно е вълшебно!
цитирай
29. anastasiia - nadagr, на живо е много хубаво,
10.11.2008 11:33
вълшебно хубаво, да...
Като прибавим есента с изящната й красота, денят наистина е пълен...:)
Чудни усмивки, есенни...:)))
цитирай
30. анонимен - Zlaten dajd v kosite ti
10.11.2008 11:40
esenni lista v o4ite ti
Hodidh bosa po trevata
oagoisvash ti gorata!
цитирай
31. анонимен - Мистик са страхотни!
10.11.2008 11:42
И друг път съм ги слушала. Много талантливи момичета!
Браво на предаването и на теб, Ася!
цитирай
32. anastasiia - анонимен 31,
10.11.2008 11:52
много поетичен коментар:)
Благодаря...:)
Така си и знаех, есента е сезонът на поетите...:)
цитирай
33. anastasiia - анонимен 32,
10.11.2008 11:54
напълно съм съгласна с оценката ти за "Мистик" - свирят изящно хубаво...:)
В предаването се получи такава атмосфера - вълшебна музика, картини и...есен...:)
Поздрави!:)
цитирай
34. lilims - о, колко красиво и вълнуващо. . . ...
10.11.2008 12:08
о, колко красиво и вълнуващо...вълшебство!
цитирай
35. monna - Много топлина и усмивки има при теб!
10.11.2008 12:10
Есенно-листопадно и мистично-творческо настроение,
се носи в постинга ти. Толкова е хубаво..!
Поздрави!
цитирай
36. anastasiia - lilims, есенно-вятърно,
10.11.2008 12:11
усмихнато-златисто, пурпурно-сребърно ти благодаря...:)
Развълнува ме приятно с коментара ти...
Поздрави!:)))
цитирай
37. anastasiia - monna, зарадва ме, Синьо цвете:)
10.11.2008 12:13
Есенно-мило и топло ти се усмихвам...:)
Това е твоят сезон, сега си пълна с цветност:)
Прекрасни са твоите..."отломки...душевни"...

цитирай
38. анонимен - Казвам се Джесика.
10.11.2008 12:24
И не съм от България. Не знам български. И съм от Англия - Лейтън Базед. В предишното съобщение видях, че си писала за Лондон. Аз от 1 месец съм тук и аз с моята приятелка писахме в интернет да търси за Лондон и ми се появи ти.Аз както един ден си щраках каналите и си говорихме двете видях твоето предаване. Точно това. И много ми хареса (въпреки, че не разбирам от изкуство) и с удоволствие слушах песните и музиката, която звучеше. Моята приятелка - Мария знае български (защото е от България) и ми превеждаше. Аз съм на 13 години. От Стамболийски те хванах. Само, че не разнрах кога ще имаш пак. Карай. Ще гледам някое повторение и Мария ще ми преведе. Поздрави!
цитирай
39. viarkata - Ася!
10.11.2008 12:27
Много хубаво предаване, наистина! Много ми харесаха цигулките. Беше неповторимо. Знаеш, ли, всяко предаване става все по-добре! Много целувкииииииии!
цитирай
40. heilin97 - Супер предаване!
10.11.2008 12:36
Много ми хареса. И аз така си го гледах (само, че ядох пуканки). И на мен ми се иска да гго гледам, ама в самото студио. Ще нъде суперр!
цитирай
41. heilin97 - Супер предаване!
10.11.2008 12:36
Много ми хареса. И аз така си го гледах (само, че ядох пуканки). И на мен ми се иска да гго гледам, ама в самото студио. Ще бъде суперр!
цитирай
42. heilin97 - Супер предаване!
10.11.2008 12:36
Много ми хареса. И аз така си го гледах (само, че ядох пуканки). И на мен ми се иска да го гледам, ама в самото студио. Ще бъде супер!
цитирай
43. valiordanov - Ти си неизчерпаема като сезоните и ...
10.11.2008 14:10
Ти си неизчерпаема като сезоните и твориш всеки път различно, но прекрасно...Ах, носталгия... Прекрасно е било кагато се докосваш до кухнята на едно предаване... А в кухнята, винаги ухае апетитно! Прегръдки...или по-точно казано -Приятни са тези утолителни глътки!
цитирай
44. anastasiia - Здравей, Джесика!:)
10.11.2008 19:09
Поздрави от Пловдив:) На всяка цена трябва да дойдеш в моя град, много ще ти хареса, след като си на гости в България:)
А предаването ми е всяка събота на живо, от 13 часа, повторенията са - в неделя от 14.30 и 21.40 и четвъртък от 11 часа. Радвам се, че ти харесва:)
Усмивки ти изпращам:)))
цитирай
45. anastasiia - viarkata, благодаря за високата оценка;)
10.11.2008 19:11
Щом смяташ, че всяко предаване става все по-добро, ще ти се доверя;)))
Цигуларките наистина бяха страхотни, пък и всички момичета от "Мистик". Знаеш ли, на мен много ми хареса изпълнението на музиката от филма "Професионалистът"...
Целувки и на теб, Вярче:))))
цитирай
46. anastasiia - heilin97, добре дошла в моя блог:)
10.11.2008 19:18
Усмихна ме с твоя коментар:) Значи, докато си гледала предаването, си се чувствала почти като в лятно кино - с пуканки и добро настроение!:)))
Виждам, че си от Пловдив, така че - заповядай, когато искаш в студиото! Няма никакъв проблем да гледаш на живо, да присъстваш т.е. по време на предаването!:)
цитирай
47. anastasiia - valiordanov:)))
10.11.2008 19:42
Хей, Вал:)))
От "кухнята" ти се усмихва една Ася, която, мммммм...ухае мноооого приятно/кухнята де/;)))
...и неизчерпаемо творящо ти се радва, че си тук!:)
Нали знаеш, че пак ще се срещнем и ще сътворим нещо много добро!:)
И аз те прегръщам...:)
цитирай
48. анонимен - от Крис
10.11.2008 23:46
При теб винаги е красиво. Вплела си есента в красотата, мислите ти-златни сияния осветяват всичко.
Предаването беше много хубаво!
цитирай
49. anastasiia - Крис,
11.11.2008 00:00
с най-красивата си усмивка ти благодаря...:)
А мислите ми-златни сияния пътуват навън, в нощта...Стремят се към луната, та тя е толкова есненно-жълто-златна...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5893590
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930