Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2011 10:32 - ФАТАЛНИТЕ МОМЕНТИ В ЖИВОТА НИ
Автор: despinida Категория: Други   
Прочетен: 28073 Коментари: 80 Гласове:
354

Последна промяна: 13.03.2015 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ИЛИ КОГА РАЗБИРАМЕ, ЧЕ СМЕ ПОГАЛЕНИ ОТ СЪДБАТА... 
  Случката, която ще ви разкажа, може да прозвучи нереална и скалъпена, като виц с черен хумор, но всяка дума в нея е истина.  Да, днес се смея, когято си я припомня, но в онзи момент, изживях най-горчивите мигове, които не пожелавам на никого...
Преди 11 години, петък, 13-ти...
Телефонът в кабинета ми звъни, вдигам го и отсреща чувам гласът на секретарката...Хайде ела да ти дам билетите за театър, че останаха само два...
Леко нервирана, че ми нарушават работния ритъм, се отправих към шефския етаж, за да взема въпросните два билета за вечерното представление на " Укротяването на опърничавата"... Влизам при секретарката и тя с умивка ми ги подава, поглеждам ги - на 13 ред, номера 13 и 15...Оооо, не...на тези места , не искам да седя...и и ги върнах с думите, че не харесвам тринайстото число....
До края на работния ден, вече бях забравила, че изобщо съм щяла да ходя на театър и планирах, как със сина си и ще отидем на вилата, извън града. След кратко приготовление, вече сме в автомобила...младежът на задната седалка (както никога друг път), аз зад волана, а пред нас - слънчева октомврийска привечер. Потеглих. Настроението  ни е повече от приятно, разказваме си как ни е минал деня, смеем се...пътят приятен, почти няма движение и в двете посоки...в далечината, бяла кола, едва пълзи по асвалта пред нас...подавам ляв мигач, натискам леко газта и тръгвам да изпреварвам....на два метра разстояние, Аудито,  рязко премина в платното пред мен...в секундата, видях, че колата е пълна хора....дори с набити до ламарината спирачки, нямаше как да спра и да не ги разпилея из нивите...щях с двутонния Мерцедес да връхлетя върху хилавото 900-кубиково Ауди и вече виждах поне пет трупа, за които щях да съм отговорна, ако не бях кривнала воляна в ляво, извън пътя...
Добре, но за беля, там едно дърво, се беше вкоренило здраво в земята, та не можахме да се разберем за предимството и аз го нацелих с мерника си от упор...сгънаха се ламарини, разхвърча се масло...настъпи  апокалипсис...единственото което успях да кажа беше...детенце, живо ли си...а той от зад, доста уплашен ми отвръща - да. Бързо излизай, че колата ще избухне...в ужаса си, се чувам че произнасям, повече на себе си, защото той вече беше извън смачканото возило...а аз се изнесох като призрак от развалините...
Аудито беше отпрашило по пътя, без дори да разбере какво ми е причинило...Като на филмова лента, видях половината си живот...видях сина си като бебе, видях засмяни родителите си...и още други разни картини...свежия въздух и лекия ветрец, се бореха да не загубя и последната капка разсъдък, на която разчитах да се сети, какво следва от тук нататък....и точно когато си мислех, че е настъпил края на света и всеки момент земята ще се разтвори, за да потъна в нея...не щеш ли, от близката бензиностанция (която, до онзи момент, дори не бях забелязала), към мен надойдоха няколко човека...видели всичко...единият запали колата си, догони и върна Аудито... друг се обади в КАТ... трети ме заведе в банзиностанцията и ми подаде чаша вода...
Докато дойде полицията за да регистрира ПТП-то, не знаех на кой свят съм...
Виновника за ситуацията се оказа дребно , съсухрено деденце на преклонните 82 години...което, на въпросите, защо не е погледнал в огледалото за задно виждане...и въобще, защо е сменил посокато си на движение, без причина и без мигач, той само каза, че не познавал пътя... Съставиха му акт за нарушение, застраховката му, покри щетите по колата ми и както се казва, всичко мина и замина...
Много по-късно вечерта, когато отидохме в бърза помощ за медицински преглед,  на съседната кушетка, превързваха счупената ръка на Опърничавата...актрисата от театъра, на който така и не отидохме, паднала на сцената по време на игра... а ние с детето ми, нямахме по себе си дори драскотина...
Такиви ми ти работи...
Бъдете здрави и не се предавайте на мрачните мисли...колкото по-малко им позволяваме да ни превземат, по-щастливо живеем :)))





Гласувай:
356



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivanna4ev - "Историята" си я бива :) ...
10.04.2011 10:45
"Историята" си я бива :) - най-хубавото и е,че след като вече е тръгнала,е завършила така.Но и хубаво я разказваш,despinida :) - започнеш ли я-трябва да я дочетеш.
цитирай
2. despinida - ivanna4ev , нали ?
10.04.2011 10:48
ivanna4ev написа:
"Историята" си я бива :) - най-хубавото и е,че след като вече е тръгнала,е завършила така.Но и хубаво я разказваш,despinida :) - започнеш ли я-трябва да я дочетеш.

Тя е моя химн за Петък-13-ти...:))
цитирай
3. анонимен - Интересно,
10.04.2011 11:10
а ако бяхте отишли на театър, как ли щеше да се развие историята на вечерта...
цитирай
4. despinida - vallento,
10.04.2011 11:15
vallento написа:
а ако бяхте отишли на театър, как ли щеше да се развие историята на вечерта...

Това никой не може да знае...вероятно, всичко щеше да е друго...до момента, когато, дойде фаталния час...
цитирай
5. joysii - Когато ти е писано да катастрофи...
10.04.2011 12:05
Когато ти е писано да катастрофираш, няма да отидеш на театър.
Божееее! Дано ангелът ти хранител да е винаги наблизо!
И...да знаеш - 13 ти е числото на късмета, не е фатално за теб.
Поздрави.
цитирай
6. despinida - joysii,
10.04.2011 12:09
joysii написа:
Когато ти е писано да катастрофираш, няма да отидеш на театър.
Божееее! Дано ангелът ти хранител да е винаги наблизо!
И...да знаеш - 13 ти е числото на късмета, не е фатално за теб.
Поздрави.

Мдаааа, все още ме е яд, че ми се провали плана за градинско барбекю...на пък, така е трявало да се случи, намигване от съдбата...:)))
Поздрави и на теб, Джой!
цитирай
7. grobarq - Късмет, чист късмет
10.04.2011 12:14
Била си готова заради другата кола да убиеш себе си. Често пъти на пътят се случват такива неща. Бог е запазил теб и синът ти.
Пътищата в България просто не са пътища. За това нямам кола, има си една приказка " Аз знам че спазвам правилата, но не знам този зад мен и този пред мен какво ще предприеме и какво му е в главата.
13 наистина не е бил фатален ден за теб!
цитирай
8. despinida - grobarq,
10.04.2011 12:19
grobarq написа:
Била си готова заради другата кола да убиеш себе си. Често пъти на пътят се случват такива неща. Бог е запазил теб и синът ти.
Пътищата в България просто не са пътища. За това нямам кола, има си една приказка " Аз знам че спазвам правилата, но не знам този зад мен и този пред мен какво ще предприеме и какво му е в главата.
13 наистина не е бил фатален ден за теб!

Гробарче, човек трябва да преживее поне една такава "малка" смърт, за да проумее, че не е безмъртен...:)))
цитирай
9. gwendoline - Ако, ако , ако .... много ако-та, а никой не знае отговора!
10.04.2011 12:26
Случката е направо страшна, но най-важното е, че сте останали живи!
Поздрав!
цитирай
10. despinida - gwendoline,
10.04.2011 12:31
gwendoline написа:
Случката е направо страшна, но най-важното е, че сте останали живи!
Поздрав!

Да...дълго време след случилото се, не можех да преодолея угризенията си....ако не се беше случило точно така, какво ли щеше да бъде...:)))
цитирай
11. mt46 - Аз и затова не карам кола! -
10.04.2011 12:37
Голямо бързане, голяма навалица, не можеш да се разминеш... Добре, че си се разминала - с по-лошото!...
цитирай
12. despinida - mt46 - Аз и затова не карам кола!
10.04.2011 12:41
mt46 написа:
Голямо бързане, голяма навалица, не можеш да се разминеш... Добре, че си се разминала - с по-лошото!...

Е неее, защо тогава ядеш, като знаеш, че след 4 часа, отново ще си гладен...:)
Благодаря, че се отби при мен !
цитирай
13. haralanov - Остави тия работи...
10.04.2011 12:50
Остави тия работи,петък 13 и други глупости.Суеверието не е хубаво нещо.Просто автопроизшествие и нищо друго!Подобни автопроизшествия се случват всеки ден някъде по света!В този смисъл не търси под вола-теле!
цитирай
14. despinida - haralanov - Остави тия работи...
10.04.2011 12:52
haralanov написа:
Остави тия работи,петък 13 и други глупости.Суеверието не е хубаво нещо.Просто автопроизшествие и нищо друго!Подобни автопроизшествия се случват всеки ден някъде по света!В този смисъл не търси под вола-теле!

Да, бе, и аз това казвам, всичко звучи като безвкусен виц с черен хумор...:)))
Добре, че сега мога да му се смея...
цитирай
15. neprosvet - Бог,предупреждава и подкрепя добрите хора!
10.04.2011 12:57
По добре ще възрастните хора на определена възраст да спрат да се "пречат" по пътищата, те и без това са толкова натоварени!
Не се смятам за толкова стара, но си давам сметка, че не бива да карам кола. А не бях лош шофьор, но...с годините рефлексите се забавят и ответните реакции често не са в правилната посока. Как ли да си признаеш, че вече си поостарял...а!?

Много ми хареса разказчето ти и това, че намерих потвърждение и на моите мисли!
Бъдете щастливи!:)))
цитирай
16. despinida - neprosvet,
10.04.2011 13:01
neprosvet написа:
По добре ще възрастните хора на определена възраст да спрат да се "пречат" по пътищата, те и без това са толкова натоварени!
Не се смятам за толкова стара, но си давам сметка, че не бива да карам кола. А не бях лош шофьор, но...с годините рефлексите се забавят и ответните реакции често не са в правилната посока. Как ли да си признаеш, че вече си поостарял...а!?

Много ми хареса разказчето ти и това, че намерих потвърждение и на моите мисли!
Бъдете щастливи!:)))

Благодаря за хубавите думи. Вярваш ли ми, че в онзи момент не мразех дядото...съжалих го...и си помислих, какво ли можеше да му се случи, ако ангелите, не бяха близо до мен...:)
цитирай
17. gita969 - Каквото е писано да иде на камък на глава няма да иде и обратното
10.04.2011 13:04
Мога да си представя какво си преживяла докато разбереш как е детенцето ти.
"Като се обърне колата пътища много". Какво нещо е възможността за избор. Връщаш билетите - твоя воля, а ситуацията на пътя - дървокрушение. Важното е,че сте живи и здрави и , че сега разказваш тази история. А с един такъв старец на 80 г. с позабавени реакции и рефлекси и аз съм правила ПТП. Според мен на една такава възраст трябва да се отнемат шофьорски права. Резонно е.
цитирай
18. despinida - Марги,
10.04.2011 13:13
gita969 написа:
Мога да си представя какво си преживяла докато разбереш как е детенцето ти.
"Като се обърне колата пътища много". Какво нещо е възможността за избор. Връщаш билетите - твоя воля, а ситуацията на пътя - дървокрушение. Важното е,че сте живи и здрави и , че сега разказваш тази история. А с един такъв старец на 80 г. с позабавени реакции и рефлекси и аз съм правила ПТП. Според мен на една такава възраст трябва да се отнемат шофьорски права. Резонно е.

Съгласна съм , че на определена възраст, би било добре да се онтеме правоуправлението на човек...примерно, от момента, когато паспорта му повече няма да се преиздава...:)
Благодаря, че поспря в блога ми.
цитирай
19. tutankhamon661 - despinida
10.04.2011 13:25
А после ми се чудят, че не се възползвам от предимството, дори когато го имам. Ами, налага се. При толкова много луди, некадърни и негодни за шофьори, аз трябва да мисля вместо тях.
цитирай
20. grobarq - despinida
10.04.2011 13:25
Аз съм го проумял от рано. Като бях втори клас - някъде 8 годишен получих сътресение на мозъка и да ти кажа съм бил между живота и смърта.
От малък знам какво е ужас, да си пожелаем ужасът да стои далеч от всички ни и бог да ни дава само здраве, щастие и любов
цитирай
21. ckarlet - Добре, че всичко е приключило по ...
10.04.2011 13:28
Добре, че всичко е приключило по този начин, Despinida!
Имали сте страхотен късмет!
Поздрави!
цитирай
22. despinida - tutankhamon661,
10.04.2011 13:29
tutankhamon661 написа:
А после ми се чудят, че не се възползвам от предимството, дори когато го имам. Ами, налага се. При толкова много луди, некадърни и негодни за шофьори, аз трябва да мисля вместо тях.

След тази случка, ако щeш ми вярвай, винаги, когато изпреварвам на път, свиркам, и присветквам...:)
цитирай
23. despinida - Гробарче,
10.04.2011 13:32
grobarq написа:
Аз съм го проумял от рано. Като бях втори клас - някъде 8 годишен получих сътресение на мозъка и да ти кажа съм бил между живота и смърта.
От малък знам какво е ужас, да си пожелаем ужасът да стои далеч от всички ни и бог да ни дава само здраве, щастие и любов

Жалко е да се проумяват житейските потайности в детска възраст...но пък, това те е направило една идея по-разумен от връстниците ти.
цитирай
24. despinida - ckarlet,
10.04.2011 13:34
ckarlet написа:
Добре, че всичко е приключило по този начин, Despinida!
Имали сте страхотен късмет!
Поздрави!

Да, чудно нещо е живота...понякога, лошете ни моменти, се оказват, добри...друг път, ние мислим, че момента е добър, а той се окаже, катастрофа...:)))
цитирай
25. grobarq - despinida
10.04.2011 13:37
Амии така е. Много мои връстници са доста неразумни. Искат да видят всичко от живота още от ранна детска възраст и често пъти свършват много зле.
Лично аз винаги съм го карал умерено. Мога да ти кажа че съм по отпуснат сега в студенските години защото винаги съм използвал максимата "Всяко нещо с времето си", и да не се искарвам чак толкова добричък от само себе си, мога да кажа че и родителите ми са ме възпитали както трябва и винаги съм имал контрол и не съм се шляел по улиците като малък да правя пакости. :)
цитирай
26. vostroto - Деспинида, после ще дойда пак да го прочета!:)
10.04.2011 13:39
Поздрави!:)
цитирай
27. hristo27 - Това хубаво клипче си го пускай на ...
10.04.2011 13:59
Това хубаво клипче си го пускай на всеки петък 13-и и всичко ще ти е наред.
Вервай ми! :)))
цитирай
28. despinida - hristo27
10.04.2011 14:12
hristo27 написа:
Това хубаво клипче си го пускай на всеки петък 13-и и всичко ще ти е наред.
Вервай ми! :)))

Така и правя...:))))
цитирай
29. ketcakuatl - Да.аа.а
10.04.2011 14:28
Събуждаш се от зимния сън експлозивно. Така трябва да е! Какво ли да очакваме като се отърсиш съвсем? Всичко искрено и лично, кагато е добре представено, е завладяващо. Някои правят и курбан за такива случаи впоследствие, за да ги следва ангела пак! Имала си още какво да направиш в живота си, затова нишката не му е прекъсната (влъхвите...)
Р.Р. Много мразя, когато някой ме задминава, да ми светка и бипка! Най-малко го сърби отзад, а ми идват и черни мисли да го пратя това тъпо копеле в канавката. Не си играй този път с нервите на хората, заради някакъв дядка, да ядосваш всички които задминаваш. Вместо да изпишеш вежди, ще извадиш очи....Щях да забравя, много на място и прекрасна песен (понеже я разбрах)
цитирай
30. despinida - ketcakuatl,
10.04.2011 14:36
ketcakuatl написа:
Събуждаш се от зимния сън експлозивно. Така трябва да е! Какво ли да очакваме като се отърсиш съвсем? Всичко искрено и лично, кагато е добре представено, е завладяващо. Някои правят и курбан за такива случаи впоследствие, за да ги следва ангела пак! Имала си още какво да направиш в живота си, затова нишката не му е прекъсната (влъхвите...)
Р.Р. Много мразя, когато някой ме задминава, да ми светка и бипка! Най-малко го сърби отзад, а ми идват и черни мисли да го пратя това тъпо копеле в канавката. Не си играй този път с нервите на хората, заради някакъв дядка, да ядосваш всички които задминаваш. Вместо да изпишеш вежди, ще извадиш очи....Щях да забравя, много на място и прекрасна песен (понеже я разбрах)

Мислех, че пиша и пращам послание с код, който само аз ще си разбера...очевидно съм грешала...:)
Възнамерявам да разкажа и други фундаментални събития в моя живот...стига да намера време да си подредя мислите :)
Поздрави !
цитирай
31. magicktarot - Случката е страхотна, страшна и въобще не изглежда нереална!
10.04.2011 14:48
Дай Боже ангелите винаги да те пазят по този начин! Аз по принцип споделям схващането, че 13 е щастливо число - има много разработки с обяснения и описания кога, защо и как в нашата култура 13 е обявено за нещастно... А и случката го доказва - никой всъщност не е пострадал. Но не това ми е мисълта...

Случаят може да се приеме и по този начин - твоят Пазител знае, че възприемаш по отрицателен начин 13 и използва това да те предупреди (не се знае какво щеше да стане, ако бяхте отишли на театър). Ти, по твой си начин, чуваш Пазителя - и действаш нататък.:)))
цитирай
32. stoineff - Страхотия!
10.04.2011 15:05
Не съм фаталист и не вярвам в черни котки и петък 13, но зная, че във всеки момент може нещо подобно да се случи на всеки. Добре, че сте се измъкнали живи и здрави... Важното е да живеем във всеки миг осъзнавайки неповторимостта и ценността му...
цитирай
33. despinida - Магьоснице,
10.04.2011 15:17
magicktarot написа:
Дай Боже ангелите винаги да те пазят по този начин! Аз по принцип споделям схващането, че 13 е щастливо число - има много разработки с обяснения и описания кога, защо и как в нашата култура 13 е обявено за нещастно... А и случката го доказва - никой всъщност не е пострадал. Но не това ми е мисълта...

Случаят може да се приеме и по този начин - твоят Пазител знае, че възприемаш по отрицателен начин 13 и използва това да те предупреди (не се знае какво щеше да стане, ако бяхте отишли на театър). Ти, по твой си начин, чуваш Пазителя - и действаш нататък.:)))

Радвам се да получа професионална формулировка на възприятието ми за 13-ката...аз и до сега се стряскам от нея...и не гласувам lв Блога 13-та никога...:)))
Поздрави!
цитирай
34. despinida - stoineff ,
10.04.2011 15:19
stoineff написа:
Не съм фаталист и не вярвам в черни котки и петък 13, но зная, че във всеки момент може нещо подобно да се случи на всеки. Добре, че сте се измъкнали живи и здрави... Важното е да живеем във всеки миг осъзнавайки неповторимостта и ценността му...

Това мисля, че ми "каза" съдбата...
Поздрави, Дани!
цитирай
35. vostroto - Направо невероятно!
10.04.2011 15:43
Наистина съдбата ви е погалила в онзи ден! Или по-точно - Съдбата!
А бе има нещо в това число!:) За да има такова поверие, не е току-така:)
Има хора, спрели да шофират завинаги след такова премежде. Слава Богу , че се разминало само с ламарините...
Чудесно написано!:)
Поздрави, Деспинида!:)
цитирай
36. despinida - vostroto,
10.04.2011 15:53
vostroto написа:
Наистина съдбата ви е погалила в онзи ден! Или по-точно - Съдбата!
А бе има нещо в това число!:) За да има такова поверие, не е току-така:)
Има хора, спрели да шофират завинаги след такова премежде. Слава Богу , че се разминало само с ламарините...
Чудесно написано!:)
Поздрави, Деспинида!:)

Благодаря за подкрепата, Пит...:)
След безройните ми житейски "премеждия", не само зад волана, означава ли, че трябва да се откажа от живота...мнеееее, не и аз...:)
Върти ми се в главата една история, пак моя, и с участието на наследника ми...която е много ... забавно-размислителна... : )

цитирай
37. despinida - Хохохо, първото анонимче...:)
10.04.2011 15:55
анонимен написа:
Za men puk istoriata e super tupa i bezinteresna.Kakvo izkluchitelno se e sluchilo?

Да, може така да ти се струва...не ти пожелавам да опитваш...кофти е...:)))
цитирай
38. naidobriq - Интересно ми беше..
10.04.2011 16:21
Лек ден.
цитирай
39. solinvictus - как го пускаш така за фон, много п...
10.04.2011 16:28
как го пускаш така за фон ,много профисионално,аз не мога още ...покажи ми !
please!
цитирай
40. despinida - naidobriq,
10.04.2011 16:34
naidobriq написа:
Лек ден.

На теб, също...:)
цитирай
41. despinida - solinvictus,
10.04.2011 16:36
solinvictus написа:
как го пускаш така за фон ,много профисионално,аз не мога още ...покажи ми !
please!

Хах, ти ли не можеш...хитрец :)))
Ще ти кажа на ухо, не тук, да се излагаме пред чужденците...
цитирай
42. roza17 - despinida,
10.04.2011 16:41
За мен 13 не е лош знак. Това си е просто едно число. Лоши са срещите с някои хора, но няма как да ги избегнем.
А изводът от цялата история е- Ходете на театър, бе хора! :)))))
Поздрави и внимавай кого ще срещнеш в спалнята си. Там травмите са още по-големи:)))
цитирай
43. edinman - Здрасти!
10.04.2011 16:42
Казват че имаме около 7 пъти такива премеждия в животът ни, а аз както и да ги броя вече са над 10 :)))
За това дали възрастта да е повод за отнемане на книжката не съм съгласен!Убеден съм че в много пъти повече са произшествията с млади шофьори!Най-често хората сами преценяват кога да спрат, или посъветвани от техни близки прекъсват с тази "авантюра"!Това е и тяхно право!
цитирай
44. despinida - roza17 ,
10.04.2011 16:43
roza17 написа:
За мен 13 не е лош знак. Това си е просто едно число. Лоши са срещите с някои хора, но няма как да ги избегнем.
А изводът от цялата история е- Ходете на театър, бе хора! :)))))
Поздрави и внимавай кого ще срещнеш в спалнята си. Там травмите са още по-големи:)))

Кой друг, ако не ти, ще ме приканиш да ходя на театър...защо не те познавах тогава...
нищо, и сега съм доволна, че съдбата ни срещна...:))
цитирай
45. despinida - edinman,
10.04.2011 16:45
edinman написа:
Казват че имаме около 7 пъти такива премеждия в животът ни, а аз както и да ги броя вече са над 10 :)))
За това дали възрастта да е повод за отнемане на книжката не съм съгласен!Убеден съм че в много пъти повече са произшествията с млади шофьори!Най-често хората сами преценяват кога да спрат, или посъветвани от техни близки прекъсват с тази "авантюра"!Това е и тяхно право!

Така е, важното е да няма жертви по пътищата...:)
цитирай
46. makont - Важното е, че сте живи и здрави!
10.04.2011 17:09
В края на крайщата гледаме философски на живота, нали. Винаги си казвай: "Стана най-малкото зло". Явно е трябвало да се случи нещо, но ти и детето сте опазени, другото е ламарина, малко страх и едно надуто дърво, мислещо си, че като се пречка и се дуе с предимството си няма да го поокастрят. Усмивки, и спорна седмица!
цитирай
47. despinida - makont,
10.04.2011 17:12
makont написа:
В края на крайщата гледаме философски на живота, нали. Винаги си казвай: "Стана най-малкото зло". Явно е трябвало да се случи нещо, но ти и детето сте опазени, другото е ламарина, малко страх и едно надуто дърво, мислещо си, че като се пречка и се дуе с предимството си няма да го поокастрят. Усмивки, и спорна седмица!

...не само сме живи и здрави, но и мъничко помъдрели...:)
Желая и на теб успешна седмица, Мая.
цитирай
48. vmir - Правилно си отказала билетите, щом е имало да се случва нещо.
10.04.2011 17:21
Ако беше отишла, можеше да падне таванът, да пропадне сцената, да избухне пожар или да стане земетресение. Знае ли човек какво да очаква, след като един път е тръгнало да става... :)
цитирай
49. анонимен - Пу,пу,пу....чукай на дърво, да не чуе Дявола
10.04.2011 17:22
Добре е, че сте останали живи и здрави. Аз си имам две катастрофи зад гърба и съм един от твърдите пешеходци-рецидивисти.Но пък пресичам улиците като камикадзе в депресия.:-))))
цитирай
50. despinida - vmir,
10.04.2011 17:29
vmir написа:
Ако беше отишла, можеше да падне таванът, да пропадне сцената, да избухне пожар или да стане земетресение. Знае ли човек какво да очаква, след като един път е тръгнало да става... :)

...и да причиня всичко това на пълна зала с хора, само щото на мен ми е било фатален ден...мнееее, добре, че не отидох на театър...:)))
цитирай
51. despinida - katana,
10.04.2011 17:32
katana написа:
Добре е, че сте останали живи и здрави. Аз си имам две катастрофи зад гърба и съм един от твърдите пешеходци-рецидивисти.Но пък пресичам улиците като камикадзе в депресия.:-))))

Зачудих се как точно изглежда камикадзе в депресия...ще трябва да е нещо яко сдухано...:))))
цитирай
52. анонимен - Не точно сдухано, но ..... можеш да побелееш, ако пресичаш с мене
10.04.2011 17:37
despinida написа:
katana написа:
Добре е, че сте останали живи и здрави. Аз си имам две катастрофи зад гърба и съм един от твърдите пешеходци-рецидивисти.Но пък пресичам улиците като камикадзе в депресия.:-))))

Зачудих се как точно изглежда камикадзе в депресия...ще трябва да е нещо яко сдухано...:))))

За това и не карам кола. Альоооооу! Мен ме изгониха от шофьорски курс за превишена скорост. :-))))))))
цитирай
53. silencemurmur - фатални моменти?
10.04.2011 17:47
Старият ти спомен е един пример, че ние не водиме живота. Той ни води! Ние сме само изпитание на това, що си играе на живот.
В крайна сметка сме живота, играещ си на живот. И това вникване освобождава от хилядолетните страхове, облечени в баяне и маяне.

поздрав
цитирай
54. despinida - silencemurmur,
10.04.2011 17:51
silencemurmur написа:
Старият ти спомен е един пример, че ние не водиме живота. Той ни води! Ние сме само изпитание на това, що си играе на живот.
В крайна сметка сме живота, играещ си на живот. И това вникване освобождава от хилядолетните страхове, облечени в баяне и маяне.

поздрав


Много познато ми звучи това...истинския живот, който си играе на живот...имам чувство, че така го мисля и аз...:)
Поздрави и на теб!
цитирай
55. vmir - 50. despinida,
10.04.2011 18:24
despinida написа:
vmir написа:
Ако беше отишла, можеше да падне таванът, да пропадне сцената, да избухне пожар или да стане земетресение. Знае ли човек какво да очаква, след като един път е тръгнало да става... :)

...и да причиня всичко това на пълна зала с хора, само щото на мен ми е било фатален ден...мнееее, добре, че не отидох на театър...:)))


Не се съмнявам в доброто ти сърце. :)))
цитирай
56. injir - Ако беше отишла на театър, нямаше да ...
10.04.2011 19:52
Ако беше отишла на театър, нямаше да разбереш, че ,,Опърничавата,, си е счупила ръката.
цитирай
57. roza17 - Пропуск!!!
10.04.2011 20:50
Извини ме, че пропуснах в коментара си да отбележа художественото музикално оформление на постинга. Супер е!
цитирай
58. lado - Е, да кажем че не е скрита реклама на ...
10.04.2011 21:13
Е, да кажем че не е скрита реклама на "Мърсейдис" ...(а за двутонно "Волво" ще кихнат ли нещо? Как върнах мутренски "Мърсейдис" 600 в една еднопосочна пряка? Или да не ги излагам?)
Поздрави, дълъг и щастлив живот и на фаталните, за други хора, дати! :)))))))
цитирай
59. tera - Я си престави,
10.04.2011 21:28
че ако беше отишла на театъра и Опърничевата нямаше да си счупи ръката :)

Нали знаеш този израз - размахала крила пеперудата .... и вдигнала циклон в Тихия океан....

(без)Причинно-следствана връзка :))) Нека ти тежи на съвестта счупената ръка на акрртисата с твоя фатализъм! Шегувам се... :)

цитирай
60. 4aiotgluhar4e - Прочетох с усещането, че съм го п...
10.04.2011 22:26
Прочетох с усещането, че съм го преживяла сама. Е, не точно същото, но... Абе май си има хора, които привличат неприятности от този род. Имах период, в който колкото пъти се качех на автобус, все му се случваше я катастрофа, я повреда, я пожар... Да пази Господ!
И аз смятам, че светлите мисли по някакъв начин ни пазят. Бъдете живи и здрави :)
цитирай
61. vmir - Като каза за фатални моменти, още не мога да се начудя на един такъв.
11.04.2011 00:28
Преди дузина години слизахме от хижа "Алеко", беше мокро, и на един десен завой изгубих контрол върху колата, която тръгна напречно на пътя по нанадолнището, с предницата към дясната страна на пътя. За да омекотя удара, избрах млади дръвчета в дясната страна на пътя и завъртях волана наляво, защото нямах никакво желание да прибягвам до услугите на дебелите дървета за спирането. И тогава изненадващо се случи чудото - колата поднесе в обратната посока на предишното хлъзгане, но толкова ряско, че се завъртя (този път обратно на часовниковата стрелка) точно на средата на пътя на 3/4 оборот и спря в посока нагоре към хижата, без да докосна нито една от пътуващите нагоре коли. Как стана това завъртане и моментално убиване на скоростта от 60 км/ч до нула точно върху средата на пътното платно, и днес не мога да си обясня, а също и какво ме накара да натисна спирачката, когато колата и без нея се беше превърнала в шейна. Тогава беше невероятен късмет, и за голямо мое учудване, нямах време дори да се изплаша, а веднага запалих двигателя, и за да не задържам зяпналите от пируетите ми шофьори, за пореден път (макар и припряно) обърнах колата в обратна посока и засилих надолу, та чак след това се сетих да намаля скоростта. Късметът ми този ден наруши законите на физиката, и до днес се чудя защо.
цитирай
62. despinida - 62. анонимен - Мърляви лелки, кога най-после ще се ... 05:51... Преди да те изгрият модераторите, да зема да те овековеча...
11.04.2011 07:08
анонимен написа:
Мърляви лелки, кога най-после ще се научите, че типът произведения "текст + чужда музика" в интернет е равен на типа "силикон + ориент" извън мрежата...

На леля сополивото, наакано и ревливо детенце... ще пораснеш, ще пораснеш...не бързай толкова , де...:)))
цитирай
63. ddiaries - деспинда:)
11.04.2011 09:51
Поздрави!:)
цитирай
64. despinida - ddiaries
11.04.2011 09:56
ddiaries написа:
Поздрави!:)

И ти бъди поздравена...хубава седмица ти желая :)
цитирай
65. pevetsa - В такива моменти, само Господ знае ...
11.04.2011 11:06
В такива моменти, само Господ знае какво ще се случи, и ако е решил, ще ни опази, а ние можем да обмислим живота си, защото, може да няма утре.
Радвай се на подаръкът си, прегръдка за теб и момчето ти.
цитирай
66. grobarq - Мърляви лелки, кога най-после ще се ...
11.04.2011 12:17
анонимен написа:
Мърляви лелки, кога най-после ще се научите, че типът произведения "текст + чужда музика" в интернет е равен на типа "силикон + ориент" извън мрежата...


Ей пикльо, такъв език ще държиш на ваще но не и на непознати в нета. По-добре стани от гърненцето си и накарай мама да те избърше че си се наакал доста!
цитирай
67. grobarq - Галя
11.04.2011 12:18
Извинавай че реагирах остро на анонимният, но мразя да нападат мои приятели ;)
цитирай
68. despinida - grobarq - Галя хахахаха, горкия анонимен...който или която и да е...
11.04.2011 12:25
grobarq написа:
Извинавай че реагирах остро на анонимният, но мразя да нападат мои приятели ;)

обвинихме го и двамата с теб, че се наакал яко....ама, я си представи, ми ако некой запеклив...а...ти представяш ли си...гадно е де ти правят клизма....:)))))
цитирай
69. sparotok - глас
11.04.2011 12:33
Интересна история! Човек трябва да слуша вътрешният си глас, бедите и нещастията са неизбежни понякога, но определено е по-добре да хванеш малкия дявол...Слава Богу измъкнали сте се невредими, това е най-важното!

Имаш право за мрачните мисли, не трябва да им позволяваме да доминират ежедневието ни, настройвайки се положително ще стигнем най-далеч!

Поздрави!
цитирай
70. despinida - sparotok ,
11.04.2011 12:37
sparotok написа:
Интересна история! Човек трябва да слуша вътрешният си глас, бедите и нещастията са неизбежни понякога, но определено е по-добре да хванеш малкия дявол...Слава Богу измъкнали сте се невредими, това е най-важното!

Имаш право за мрачните мисли, не трябва да им позволяваме да доминират ежедневието ни, настройвайки се положително ще стигнем най-далеч!

Поздрави!

Благодаря, че се отби в Блога ми.
Пожелавам ти късметлийска седмица..., в четвъртък 3 000 000 може да отидат при някого...:)))
Поздрави и от мен !
цитирай
71. vmir - 66. pevetsa,
11.04.2011 12:43
pevetsa написа:
В такива моменти, само Господ знае какво ще се случи, и ако е решил, ще ни опази, а ние можем да обмислим живота си, защото, може да няма утре.
Радвай се на подаръкът си, прегръдка за теб и момчето ти.


Горе написах какви странни движения направи колата ми веднъж, но мога от раз да се сетя за още поне два случая, за които имам същото непреодолимо чувство, че друг пое така управлението на колата вместо мен, за да предотврати най-лошото, когато изглеждаше неизбежно. Просто не исках да говоря страхотии да не плаша хората, но и двата допълнителни случая бяха далеч по-опасни от този, който горе разказах. Сега вече не карам по онзи дивашки начин, когато малка неизправност на колата можеше да стане причина за трагедия, но нали човек се учи.
цитирай
72. gabar4eto - zdr
11.04.2011 23:27
Galq-Na 4ovek mu e nujno mnogo mani4ko za da osaznae , kolko sme ni6tojni i krehki i kogato stane edno takova izpitanie , za6toto tova e izpitanie -togava se razbira -4e nie nqmame nujda ot skapi i lukosozni ne6ta , a imame nujda ot nai blizkoto do nasimam neujda ot usmivkata ot edni tolkova drebni4ki ne6tica , koito podminavame s leka rwka.Az go izjivqh tova predi dve godini na 09.04.2009 i napalno ti sa4ustvam , sega se molq da si zdrava i jiva i Bog da ne te izostavq
цитирай
73. sueta - ок, да нямаме лоши-негативни мисли ...
12.04.2011 10:22
ок ,да нямаме лоши-негативни мисли и да се усмихваме,но как да стане,да затваряме очи пред проблемите си или да таим гнева си все едно всичко е в реда на нещата...съжалявам ,аз не мога така :((((((((((
цитирай
74. despinida - sueta, по-мъдрите от мен са казали, че човешкия животе е въртящо се колело, в което веднъж си на високото, след това си в ниското...
12.04.2011 10:30
sueta написа:
ок ,да нямаме лоши-негативни мисли и да се усмихваме,но как да стане,да затваряме очи пред проблемите си или да таим гнева си все едно всичко е в реда на нещата...съжалявам ,аз не мога така :((((((((((

ако при теб престоя в ниското продължи повече от колкото можеш да изтърпиш, повикай някой да избута каруцата...не се отдавай на самосъжаление...хората са добри, дори да не ти се вярва...
Поздрави и хубав ден от мен...вятърничавата пътешественичка през живота :))
цитирай
75. sueta - Животът е такъв ,какъвто си го направим!
12.04.2011 10:44
...не ме разбра друго имах предвид,но нищо дълга тема...БЛАГОДАРЯ хубав ден и на теб :)
цитирай
76. razkazvachka - Хубава история - поздравления!
12.04.2011 12:18
И много точна - на всякакви дати непрекъснато пред мен и зад мен по шосето се мотаят коли, на които производителите са сложили и огледала, и мигачи - но все по-малко хората ги използват по предназначение...
цитирай
77. mikino - Добре е, че сте останали живи и зд...
12.04.2011 13:56
katana написа:
despinida написа:
katana написа:
Добре е, че сте останали живи и здрави. Аз си имам две катастрофи зад гърба и съм един от твърдите пешеходци-рецидивисти.Но пък пресичам улиците като камикадзе в депресия.:-))))

Зачудих се как точно изглежда камикадзе в депресия...ще трябва да е нещо яко сдухано...:))))

За това и не карам кола. Альоооооу! Мен ме изгониха от шофьорски курс за превишена скорост. :-))))))))

Хахахаха! Ако някъде из София засечете червен байк, който се движи със скоростта на колите, проверете дали не съм аз...
Деспи, историята е доста страховита... Аз също имам катастрофа зад гърба си, от която едвам оцелях. Не беше по моя вина а на шофора прикойто се возих. Но този момент и това което изпитах тогава никога няма да го забравя. Защото знам, че Бог е бил с мен тогава и това беше повратният момент, в който наистина повярвах в Него!
Поздрави, Микино
цитирай
78. sparotok - !
13.04.2011 09:22
despinida написа:
sparotok написа:
Интересна история! Човек трябва да слуша вътрешният си глас, бедите и нещастията са неизбежни понякога, но определено е по-добре да хванеш малкия дявол...Слава Богу измъкнали сте се невредими, това е най-важното!

Имаш право за мрачните мисли, не трябва да им позволяваме да доминират ежедневието ни, настройвайки се положително ще стигнем най-далеч!

Поздрави!

Благодаря, че се отби в Блога ми.
Пожелавам ти късметлийска седмица..., в четвъртък 3 000 000 може да отидат при някого...:)))
Поздрави и от мен !


Желая ти късмет от сърце!
цитирай
79. vahisht - привет
13.04.2011 23:16
Хубавото е, "ФАТАЛНИТЕ МОМЕНТИ В ЖИВОТА НИ" да не се оказват финални....:)
Поздравления за написаното!!!
цитирай
80. aqualia - От водолазния курс знам...
28.04.2011 02:10
че броя на далдисванията трябва да е равен на броя на изплуванията!!! Да пием за победата и за това, че си била бдителна и съобразителна. И винаги да пристигаш там, за където си тръгнала!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: despinida
Категория: Други
Прочетен: 292234
Постинги: 65
Коментари: 2430
Гласове: 16086
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031